Gå til innhold

Trondheimsbruder: hvilken kirke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle Trondheims-bruder!

Hvilken kirke gifter dere dere i? Eller hvilke kirker vurderte dere før dere bestilte/reserverte?

Sitter å sjekker litt rundt, men er litt usikker på hvilken kirke det blir.... Vi sokner egentlig ikke til kirke i området, så må uansett ut å betale litt. Håpet på litt inspirasjon herfra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at Havstein kirke er veldig populær, har hørt at det kan være lang bstillingstid midt i sesongen der.

Vi hadde ikke noe problem med å velge, siden den kirken han sogner til ikke er særlig pen... Vi valgte derfor den kirken jeg sogner til.

Skrevet

Nidarosdomen. Litt synd at man bare får en del på siden, og ikke den store delen i midten da.

Skrevet (endret)

Vi giftet oss i Lade kirke, og den er helt nydelig :)

Endret av ¤flicka¤
Skrevet
Vi giftet oss i Lade kirke, og den er helt nydelig :)

Den er skikkelig fin!

Går for kolstad kirke, moderne og fin.

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

Den er skikkelig fin!

Går for kolstad kirke, moderne og fin.

[/

heisan vi sogner egentlig til heimdal kirke men det ble tiller der jeg er komfirmert ,..

Skrevet
heisan vi sogner egentlig til heimdal kirke men det ble tiller der jeg er komfirmert ,..

Skal i bryllup i tiller kirke i sommer jeg. Nydelig kirke :)

Skrevet

Vi gifter oss i Byneset kirke. Nydelig hvit, gammel steinkirke. Der er det også fint utenfor, slik at man kan få tatt i alle fall noen bilder der.

Gjest Gjest_marthe_*
Skrevet
Sitter å sjekker litt rundt, men er litt usikker på hvilken kirke det blir.... Vi sokner egentlig ikke til kirke i området, så må uansett ut å betale litt. Håpet på litt inspirasjon herfra :)

Nå er ikke jeg trondheimsbrud, men var i bryllup i strinda (tror jeg) kirke. Den ble litt for stor for anledningen (virket veldig tom), og så var det noen store søyler midt i seteradene (merkelig).

Skrevet

Vi sogner til, og skal gifte oss i Havstein Kirke.

Fikk ikke booke kirka før 15 April i fjor. Det var første dagen de tok imot for i år. Det er en flott kirke, og den er ikke alt for stor. :)

Skrevet (endret)

Vi skal gifte oss i lademoen kirke :yvonne:

Endret av Karbis
Skrevet
Vi skal gifte oss i lademoen kirke:)

Ååå, den er så fin (iallefall etter restaureringen!) :) Vi skal gifte oss i ranheim vi.

Skrevet

Vi giftet oss i den kirken vi sokner til, som er Nidarosdomen. Var kjempeheldige der. Og vielsen foregår jo ved hovedalteret, der gudstjenestene vanligvis foregår, så det er jo i "hoveddelen", da. Var virkelig kjempeflott. Men det krever jo at man har ganske mange gjester, slik at det ikke blir seende tomt ut, siden det er så stort der og så mange seter.

Tror vi hadde tatt den kirken som vi sokner til, uansett i hvilken del av byen vi hadde bodd.

Skrevet

jeg syns lademoen, ranheim og lade er de fineste!! lykke til med valget

Skrevet

Vi gifter oss i Strinda kirke :) Har soknet til denne kirken hele barndommen (ble konfirmert og har nære slektninger gravlagt her) og det ble derfor mest naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...