Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 3-4 dagene har jeg vært så svimmel!

Sjanglet ut på badet i dag tidlig, og må støtte meg til dørkarmen innimellom når jeg går.

Flytter jeg på meg tar det tid før hodet/blikket er på plass. Ligger jeg i sengen snurrer taket. Og tørker jeg støv eller bretter klær må jeg gi opp og sette meg ned. Blir også bilsyk når mannen min kjører bil og jeg sitter på, selv korte turer. Dette har jeg ikke opplevd før, og tankene mine går til muligheten for at jeg endelig har blitt gravid.

IKM er 27.april, så jeg skal teste søndag om 1 uke, 26.april. Håper så inderlig. For jeg innbiller meg ikke svimmelheten og synes det er fryktelig ubehagelig å ha det sånn uten å vite hvorfor.

Mitt spørsmål er om det er andre som har opplevd svimmelhet såpass tidlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet
De siste 3-4 dagene har jeg vært så svimmel!

Sjanglet ut på badet i dag tidlig, og må støtte meg til dørkarmen innimellom når jeg går.

Flytter jeg på meg tar det tid før hodet/blikket er på plass. Ligger jeg i sengen snurrer taket. Og tørker jeg støv eller bretter klær må jeg gi opp og sette meg ned. Blir også bilsyk når mannen min kjører bil og jeg sitter på, selv korte turer. Dette har jeg ikke opplevd før, og tankene mine går til muligheten for at jeg endelig har blitt gravid.

IKM er 27.april, så jeg skal teste søndag om 1 uke, 26.april. Håper så inderlig. For jeg innbiller meg ikke svimmelheten og synes det er fryktelig ubehagelig å ha det sånn uten å vite hvorfor.

Mitt spørsmål er om det er andre som har opplevd svimmelhet såpass tidlig?

Hei:) var tilfeldigvis inne for og se om det var noen andre der ute som sliter med det samme som meg:) jeg testet positivt for 3 dager siden, og skulle hatt mesen for 1 dag siden. Har di sisste to dagene vert ganske lik sånn som du beskriver, og ble i dag veldig bekymret og bestemte meg derfor for at jeg skulle ta en tur til legen, bare for sikkerhets skyld.. Der fikk jeg beskjed om at dette va helt normalt i begynnelsen av svangerskapet og at det kunner skylles lavt blodtrykk og/eller lite jern i kroppen, noe som var veldig normalt på denne tiden.. Håper dette får deg til å slappe av litt

Skrevet

Åh, takk for svar! Kanskje det er et håp for meg også. Jeg har svimlet rundt i hele dag og vært generelt uvel. Skikkelig kjipt å føle at noe er galt med balansenervene uten å vite om jeg kan være gravid eller om det er noe annet galt... Tok legen blodprøver av deg? Får du brev i posten med resultat av prøvene, eller fikk du beskjed om å ta jern før du gikk fra legen? Gratulerer med bebis på vei forresten, håper jeg er like heldig.

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet
Åh, takk for svar! Kanskje det er et håp for meg også. Jeg har svimlet rundt i hele dag og vært generelt uvel. Skikkelig kjipt å føle at noe er galt med balansenervene uten å vite om jeg kan være gravid eller om det er noe annet galt... Tok legen blodprøver av deg? Får du brev i posten med resultat av prøvene, eller fikk du beskjed om å ta jern før du gikk fra legen? Gratulerer med bebis på vei forresten, håper jeg er like heldig.

Tusen Takk:D

Nei, legen tok ikke noen blodprøver.. Siden jeg har testet positivt så mente han at dette ikke var annet enn normalt.. Jeg har ennå ikke vert uvel på noen måter, bortsett fra at jeg er ekstremt svimmel, og får hjertebank ofte.. Faktisk så små lo legen litt av meg siden jeg var så bekymret for dette.. Og han nevnte ingenting om at jeg skulle ta jern, men skal til fastlegen min i morgen, så tenkte at det ikke kan skade og spørre, bare for å være heelt sikker.. *sikkert bekymret uten grunn* :P Så da regner jeg ikke med at vi er di eneste som opplevere dette=) Lykke til ihvertfall:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...