Gjest Gjest_meg_* Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hvordan hadde dere reagert om en av deres nærmeste glemte bursdagen deres? Min egen far var den eneste som ikke gratulerte meg da jeg ble 22 for et par dager siden. Overreagerer jeg når jeg synes dette er dårlig gjort av han? Sånn jeg tenker så husker man det om det er noen man bryr seg om og er glad i...
Cata Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Ville knapt nok tenkt over det. Min far gratulerer meg sjelden, men overlater denslags til min mor.
Amalie_85 Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Tja, en snev av skuffelse hadde jeg nok følt. Men noe mer enn det tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg. Kommer jo sikkert ann på hvordan forhold man har til de eventuelle personene som glemmer det av om man blir skuffet eller ikke.
Yvaine Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Pleier han ellers å ha stålkontroll på bursdager og slikt? Hvis ikke, ville jeg ikke lagt så skrekkelig mye i det. Min far glemmer stadig vekk å gratulere meg, men han er en sånn fyr som knapt merker at det er 17. mai engang med mindre hornmusikken dukker opp i hagen hans..
Gjest hopeful Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Hadde nok blitt litt skuffet ja.. Men kanskje ikke tenkt så mye over det hvis han ellers ikke hadde så god styring på bursdagsdatoer
MissStiles Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Ville knapt nok tenkt over det. Min far gratulerer meg sjelden, men overlater denslags til min mor. Samme her. Som regel så er jeg hjemme hos foreldrene mine på bursdagen min så vanskelig for han å unngå å gratulere da.. Men allikevel, uten moren min hadde han nok ikke husket det.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Hvordan hadde dere reagert om en av deres nærmeste glemte bursdagen deres? Min egen far var den eneste som ikke gratulerte meg da jeg ble 22 for et par dager siden. Overreagerer jeg når jeg synes dette er dårlig gjort av han? Sånn jeg tenker så husker man det om det er noen man bryr seg om og er glad i... Et menneske får HIV vært 3 sekund. Og du går rundt og bryr deg om bagateller
leirbål Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 Jeg har glemt min egen bursdag et par ganger, og glemmer stadig andres, selv om jeg er veldig glad i både feiring og de rundt meg. (Er distre.) Så jeg ville ikke brydd meg om noen glemte min dag. Og spesielt ikke en mann. De er visst ekstra glemske på sånt. du kan jo nevne for ham at du ble 22 for x dager siden.
Gjest Gjest_liz_* Skrevet 19. april 2009 #9 Skrevet 19. april 2009 Et menneske får HIV vært 3 sekund. Og du går rundt og bryr deg om bagateller dummeste jeg har hørt! hvis vi skulle tenkt på dete hele tiden,så hadde vel vår verden her i norge vært problemfri
Gjest TS Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 Ja er vel egetlig ikke en så big deal! Kan kanskje virke som om jeg tar meg selv ganske høytidelig. Men er nok bare fordi jeg selv synes det er viktig og gratulere folk Får dårlig samvittighet om jeg skulle glemme noens bursdag selv. Er jo alltid hyggelig å kunne ønske folk en fin dag, så de vet at de blir tenkt på Er så lite av det ellers...
Colargol Skrevet 19. april 2009 #11 Skrevet 19. april 2009 Jeg hadde nok brydd meg om det var nær familie, men det er også fordi de bruker å huske slike ting! Når det gjelder nære venner så er det noen som er flinke til å huske, noen ikke -jeg vet jo hvem som er dårlig på husken og derfor så tar jeg det ikke så alvorlig!
crispy Skrevet 19. april 2009 #12 Skrevet 19. april 2009 Et menneske får HIV vært 3 sekund. Og du går rundt og bryr deg om bagateller Det synes jeg var litt upassende å komme med..(sporer litt av) Trådsstarter seg kanskje litt tilsidesatt fordi en av de nærmste glemmer bursdagen, ikke om det er folk som blir syke eller som dør. Det kan ikke vi gjøre noe med i dette øyeblikket. Angående spørsmålet til TS: så ville jeg også følt meg litt glemt om de hadde skjedd meg... Men det spørs om vedkommende pleier å huske slike ting eller om det har skjedd tidligere...
Marikke Skrevet 19. april 2009 #13 Skrevet 19. april 2009 Jeg tror jeg ville synes det var rart hvis mine foreldre glemte bursdagen min, for de husker det alltid. Men jeg ville ikke tatt meg nær av det. Det er menneskelig å glemme ting. Jeg ville minnet ham på det hvis jeg var deg. Han kommer til å føle seg kjempedum hvis han kommer på det om en måned og ingen har sagt noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå