Gjest Gjest_Jente24_* Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Heisann Har et problem med internett... Når jeg går inn på internett så kommer "siden kan ikke vises" osv... Jeg kan bruke torrent og msn. Men internett explorer vil ikke virke... Er det noen som har noen forslag for hva jeg kan gjøre? Takker for svar
Gjest Pernillamilla Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Heisann Har et problem med internett... Når jeg går inn på internett så kommer "siden kan ikke vises" osv... Jeg kan bruke torrent og msn. Men internett explorer vil ikke virke... Er det noen som har noen forslag for hva jeg kan gjøre? Takker for svar Skaff deg Mozilla Firefox
Gjest Gjest_Jente24_* Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Skaff deg Mozilla Firefox Den virker heller ikke...
feuerstein Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Tipper brannmuren din har gått litt bananas og sperrer på port 80, eller at både ie og ff har havnet i blokkeringslisten.
Kamikatze Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Kikk under verktøy, om der er haket av for > Arbeide frakoblet
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Kommer du inn på noen nettsider, eller får du feilmeldingen på alle? Test forskjellige, norske og utenlandske.
Gjest Gjest_Jente24_* Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Har prøvd forskjellige nettsider, men ingen kommer opp. Bruker forresten Avast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå