Gå til innhold

Bryllupsnatten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når bestiller man rommet i forveien?

Vi har sett ut et litt fint hotell der vi bor og ønsker ikke at det skal bli booket fra oss hvis vi ikke er tidlig nok ute...Det er et fåtall suitter som har en slik "bryllupspakke" inkl i prisen, og vi synes det hafdde vært hyggelig å få det rommet vi har sett oss ut.

Nå er det over 1 år til jeg skal gifte meg så vi har godt tid, men vi pratet litt om det i går...og da ble jeg nysgjerrig! :jepp:

Typen foreslår at jeg ringer hotellet , men da ler de sikkert bare av meg siden det er 1 år og 3 mnd til...:fnise:

Så da er det bedre at dere ler av meg! ;)

Når bestillte dere hotellrom? Når burde man kontakte hotellet?

vanligvis med vanlige rom ser jeg for meg at du nesten kan bestille uken før, men på slike suitter så er det få tilgjengelige burde man kanskje ringe 3-4 mnd i forveien, eller er jeg helt på jordet?...hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte da det var ca 10 måneder til bryllupet. Hvis bryllupet er på sommeren er det sikkert lurt å bestille tidligere enn om det er utenfor "sesong". Det skader jo ikke å ringe og høre da! :fnise:

Skrevet

Vi bestilte i januar, gifter oss i juli.. :jepp:

Skrevet

Ok, så man booker altså det en god stund i forveien! Det er bra, jeg liker å ha god tid...:fnise:

Skrev mail til hotellet jeg, de sier sikkert at jeg burde booke ASAP (!!!!) for da er de jo sikret butikk, men om de faktisk er åpne for booking nå kan det jo være like greit å være helt crazy å gjøre det nå?...så er det ute av verden? :vetikke:

Skrevet

Nå har ikke akkurat jeg peiling på sånne bryllupsting og sånt.. Men jeg ville jo trodd at det var greit med alt som var gjort? :Nikke:

Skrevet

Det er jo ikke verre enn å avbestille igjen hvis dere finner ut at dere vil gjøre det noe annerledes! ;) Og huske å dobbeltsjekke bestillinga når det nærmer seg.. :sjenert:

Skrevet

Husker ikke nøyaktig dato, men vi bestilte i januar/februar og gifter oss 27. juni.

Skrevet

Vi gifter oss 6 juni i år, og var å så på hotellet der selskapet også skal være i juni 2008. Altså 1 år i forveien. Vi får suiten med på kjøpet til selskapet, men de rådlagte å bestille tidligst mulig, spesielt fordi det var sommer måned.

Eg gjorde alt veldig tidlig med booking fordi det er bedre en å gå glipp av det!

Skrevet

Tror vi var nesten et år i forveien. Var store prisforskjeller, og vi synes det var greitt med alt som var unnagjort :) Bestill i vei, du. Det er ingen som ler av deg, og det er helt sikkert vanlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...