Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker svært lite kosmetikk til daglig på grunn av jobben. Dette har også forplantet seg over i mer festlige samnhenger.....jeg tar ikke sjansen på å sminke meg frodi jeg ikke synes det ser noe fint ut....Jeg har kobberrødt hår og blå/grønne øyne.

Har noen tips til enkle triks for å se litt fresh ut??

Jeg ønsker enkle tips til øyne og hud. Det bør helst ikke ta for lang tid heller....for jeg er som regel sent ute.....

Håper på svar!!! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det enkleste du kan gjøre er å finne en fundation som passer huden din og bruker denne over hele ansiktet, og avslutt med litt mascara, mørkebrun mascara hadde sikkert vært finest til deg og mest naturlig hvis du er lys i huden, hvis ikke så blir nok svart fint=)

avslutt med litt brownzing pudder eller rouge=)

Tar ikke mer enn knappe fem min om morgenen, og du ser fresh ut uten å se ut som en sminkedukke=)

Skrevet

Helt enig med tipsene til Pialill, og hvis du i tillegg bruker noe som kan fremheve og perfeksjonere øyebryn litt blir det helt perfekt! Anbefaler øyebrynsfarge i pudderform som du påfører med kost, det blir mest naturlig. Lys brun/mellombrun passer ofte til de med rødt hår, og du få i noen merker også farger med litt rødt i som er flotte. Du finner masse videoer med påføring av slikt på youtube hvis du lurer på hvordan du skal påføre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...