Gjest Zara Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Må bare si at jeg begynner å bli litt lei, hvor jeg enn går hører jeg det samme, ute på by'n, bak meg i rulletrappa, i butikken...Kvinner prater om at den og den mannen er jo så snill da, prøver jo å være så hyggelig mot henne..bla, bla. bla...men han er jo ikke hennes type! Neida. Så tripper de videre da med høye hæler og oversminka fjes..vel ikke alle da men...Jeg er så dritlei av å høre slikt snakk..Det har bare vært for ofte i det siste. Huff.....egentlig bare tull dette her da men.....
Gjest Tabby Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Hva mener du med dette innlegget da? Å få blåst ut hvor overfladiske kvinner kan være eller? :blunke:
Sisilie Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 -Que?? -Vi vil vel alle ha en snill en som er "vår type",eller??
Gjest Tabby Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 -Que?? -Vi vil vel alle ha en snill en som er "vår type",eller?? Der sa du noe
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 Hva mener du med dette innlegget da? Å få blåst ut hvor overfladiske kvinner kan være eller? :blunke: Kanskje - har bare irritert meg litt over dette i det siste, da jeg synes jeg har hørt slikt snakk overalt. Det er som regel kvinner i 30 -årene som snakker slik da, så det er jo ikke fjortisser akkurat heller. Vel, synes vel bare det hele høres så dumt ut, sånn intim venninneprat i det offentlige rom.... Noe skal man jo irritere seg over...
aline Skrevet 16. juli 2003 #6 Skrevet 16. juli 2003 sånn intim venninneprat i det offentlige rom.... :o Er DET intim venninneprat?? :o Håper ikke du går i nærheten av meg og min omgangskrets.... vi kan finne på å være mye mer intime en det i "det offentlige rom"...
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #7 Skrevet 16. juli 2003 :o Er DET intim venninneprat?? :o Håper ikke du går i nærheten av meg og min omgangskrets.... vi kan finne på å være mye mer intime en det i "det offentlige rom"... Det KAN vel oppleves slik..tror du ikke det?? :o Men om jeg hadde møtt din gjeng hadde jeg nok blitt kraftig indignert ja.... ..eller bare tenkt hvor dumme går det an å bli...
aline Skrevet 16. juli 2003 #8 Skrevet 16. juli 2003 Er altfor ofte i det offentlige rom når jeg først ser mine venner, så det som trengs å prates om prates om der! Men nå pleier vi ikke å rope så altfor høyt da, så du skal LYTTE til samtalen vår for å få med deg det delikate innholdet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå