Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Er det vanlig at man har bilder av tidligere kjærester oppe og fremme i stuen? Kjærester man sier man kun har hatt en kort sommerflørt med... Ikke at jeg bryr meg. Er bare lei av menns dobbeltmoral. Så jeg lurte på om jeg også skulle sette opp et bilde av min eks? Selv om jeg ikke har hatt det oppe tidligere. Han bryr seg da eller ikke om å ha noe bilde av meg.
golda Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Min manns eks var det bilde av i hans stue den første gangen jeg var hjemme hos han. Ikke den andre gangen... Jeg lagde oppstyr...
Gjest Gudrun Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Min kjæreste hadde bilde av sin ex på veggen da vi bodde hver for oss. Etter at vi flyttet sammen ga jeg klar beskjed om at det bildet ikke skulle henge på veggen i vår leilighet.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg hadde ett bilde av eksen og barnet vårt. Jeg hadde det for barnets skyld. Den mannen er verdens største drittsekk. Hadde han ikke vært faren til barnet mitt hadde alle bilder av han havnet i søppla. Den nye kjæresten min la bildet oppå en bokhylle. Nå er jeg singel og bildet er pakket ned i en eske. Barnet har aldri kommentert at bildet er borte. Bildene av min siste eks er også pakket bort, selv om han var en veldig grei fyr. Hvis jeg en gang blir sammen med noen igjen skal han slippe å se bilder av mine ekser.
Cata Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Har aldri lagt merke til at noen av mine venner har det og har det heller ikke selv. (Men så har jeg heller ikke personbilder oppe på veggene da...) Tror imidlertid jeg ville følt det litt merkelig dersom min "nåværende" skulle vært nødt til å kikke på bilder av "eks" hver gang han var inne i stua mi. Men beholder bilder av eks i album for det er jo en del av "min historie" selv om det er avsluttet kapittel.
MissStiles Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Jeg er singel men jeg har bilde av eksen min som står i hylla sammen med alle andre bildene mine. Men jeg har faktisk tatt det bort nå. Fordi det var noen som kommenterte det. Jeg har ike bilder av eksene mine stående fremme når jeg har kjæreste. Det synes jeg blir litt drøyt.
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Han jeg var sammen med sist, et bildet av eksens mage (med barn i) og han, fram i stua. Han hadde det når vi møttes bare som venner og når vi begynte å date ordentlig fjernet han det uten at jeg sa noe. Det var bra! MEN han satte det fram igjen en perioede vi hadde gjort det slutt, ikke bare det men også et "knust"-bildet av han og eksen, sittende nakne og skysser. Var i nabolget hans og ringte og lurte på om jeg kunne stikke innom. Det var det mest sårende synet!! Fy faen! Jeg ba ham å flytte det umiddelbart! For uansett hva vi var plaget det meg! Han tok av rammene og rev begge bildeten stykker og kastet i søppelet! Jeg har bilder av eksenmannen min liggende i album. Han er en drittsekk, men det det er en del av historien min, som noen sa. Så det er ikke kun for barnas skyld.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 Jeg har ikke bilder av ekser fremme, de er i album. Men jeg har bilder av min eks sammen med barna fremme. Det er deres far og de skal ikke oppleve at jeg pakker det bort. Hadde en kjæreste bedt meg ta dem ned så hadde jeg ikke gjort det. Ungene vil ha bildene fremme og de betyr mest for meg.
Haris Pilton Skrevet 19. april 2009 #9 Skrevet 19. april 2009 Kjæresten min ba meg hive alle bilder jeg har liggende av min eks/sommerflørt, selv om de lå i esker i hylla, og ikke framme i stua eller noenting.
Gjest Sandbekken Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 Kjæresten min ba meg hive alle bilder jeg har liggende av min eks/sommerflørt, selv om de lå i esker i hylla, og ikke framme i stua eller noenting. gjore du det da? heiv du de?? jeg hadde nok ikke gjort det..
Strawberrygirl Skrevet 19. april 2009 #11 Skrevet 19. april 2009 Kjæresten min ba meg hive alle bilder jeg har liggende av min eks/sommerflørt, selv om de lå i esker i hylla, og ikke framme i stua eller noenting. Det gjorde min også... og nå er det slutt mellom meg og han også. Jeg angrer bittert på at jeg kastet alt. For det er jo en del av historien som noen sa. Greit å ikke ha bilder framme, men fint å ha i album og eventuelt i en eske som er gjemt bort.
Haris Pilton Skrevet 19. april 2009 #12 Skrevet 19. april 2009 gjore du det da? heiv du de?? jeg hadde nok ikke gjort det.. Ja, jeg gjorde det :/ Men egentlig brydde jeg meg ikke særlig om bildene så jeg så ingen grunn til å krangle om det. Han er overhodet ikke sjalu ellers, så jeg tenkte at den lille tingen kunne jeg i hvert fall ofre. Han så bildene når han kikket gjennom dem (jeg har en tjukk bunke med bilder i eska, fra diverse ferier og sånn) og når han kom til bildene av eksen spurte han rolig om jeg egentlig trengte dem eller om jeg kunne hive dem, for han syntes det var ubehagelig om han skal finne bilder av ekser rundtomkring.
Gjest hopeful Skrevet 19. april 2009 #13 Skrevet 19. april 2009 Har ingen bilder fremme, men har noen i gamle album og sånn. Er jo en del av fortiden, så har ikke tenkt å kaste dem. Skjønner at folk reagerer hvis bildene henger på veggen i stua, men skjønner ikke dem som vil at man skal kaste det man har liggende i album, esker, osv.. Alle har en fortid, og det er jo en grunn til at ekser er fortid..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. april 2009 #14 Skrevet 19. april 2009 Typen min hadde bilde av eksen på soverommet lenge, selv om jeg sa at jeg ikke likte det. Etter en god stund flyttet han det til ett annet rom:S han sier han ikke har noen følelser lenger, men da burde han vel ikke ha noe problem med å fjerne det? legge det bort slik at det ikke er synlig?
Gjest pogo Skrevet 19. april 2009 #15 Skrevet 19. april 2009 Jeg har i vannvare hatt bilder av ex damer hengende når ny dame har kommet. Jeg merket at hun ble stram om munnen og spurte hva det var. Jeg legger jo ikke merke til hva jeg har hengende på veggen. Er mann vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå