Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hvordan får jeg meg samboer rimelig raskt??? Skjønner jo at jeg må bruke litt tid, men...Rett og slett hater å leve og bo alene. Orker ikke mer! Kjæresten maser bare om at jeg må kjøpe egen leilighet, så der ser det ikke særlig lyst ut. Hvilke egenskaper er til å leve med hos en partner?! Må finne meg en mann snart som raskt blir megaforelsket i meg tror jeg, en som ikke kan leve eller bo uten meg!!
Supramundane Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg tror heller du bør bruke energi på å bli komfortabel i ditt eget selskap. Det er en mye bedre "investering". Til syvende og sist har man bare seg selv, og da er det fint å kunne klare å bo med seg selv også.. Hva alle andre gjør har man ingen garantier for, så start med deg selv først! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Hvordan får jeg meg samboer rimelig raskt??? Skjønner jo at jeg må bruke litt tid, men...Rett og slett hater å leve og bo alene. Orker ikke mer! Kjæresten maser bare om at jeg må kjøpe egen leilighet, så der ser det ikke særlig lyst ut. Hvilke egenskaper er til å leve med hos en partner?! Må finne meg en mann snart som raskt blir megaforelsket i meg tror jeg, en som ikke kan leve eller bo uten meg!! Kanskje du kan vurdere å flytte inn i kollektiv?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg tror heller du bør bruke energi på å bli komfortabel i ditt eget selskap. Det er en mye bedre "investering". Til syvende og sist har man bare seg selv, og da er det fint å kunne klare å bo med seg selv også.. Hva alle andre gjør har man ingen garantier for, så start med deg selv først! Lykke til! Har bodd for meg selv mesteparten av livet da, klarer meg utmerket.....er godt voksen. Men nå begynner jeg å bli lei! Tenker også på alle utgiftene en kunne spart. Nå får jeg snart mindre råd enn det jeg har nå , så da blir jeg vel enda mer "alene". Jaja, vet om par som flytter raskt sammen.....får håpe jeg treffer en slik mann snart!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Hvorfor hater du å være alene da? Desperate mennesker som ikke takler å være alene er nok heller ikke så veldig ettertraktede kjæresteemner. De aller færreste ønsker en partner som er veldig avhengig av dem, og som ikke er et selvstendig individ. Som personen over sier bør du nok heller fokusere på hva som gjør at du ikke takler å være alene, og hva du kan gjøre for å forandre dette. Uten at du kan være et selvstendig individ som er glad i seg selv og kan ta vare på seg selv vil du ikke klare å ha et forhold som ikke vil ende opp med at du blir alene igjen etter en stund likevel.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Hvorfor hater du å være alene da? Desperate mennesker som ikke takler å være alene er nok heller ikke så veldig ettertraktede kjæresteemner. De aller færreste ønsker en partner som er veldig avhengig av dem, og som ikke er et selvstendig individ. Som personen over sier bør du nok heller fokusere på hva som gjør at du ikke takler å være alene, og hva du kan gjøre for å forandre dette. Uten at du kan være et selvstendig individ som er glad i seg selv og kan ta vare på seg selv vil du ikke klare å ha et forhold som ikke vil ende opp med at du blir alene igjen etter en stund likevel. Jeg skrev jo at jeg hadde levd mesteparten av livet alene...jeg har gjort meg den efaringen, og jeg har taklet mer enn de fleste andre her i livet. Men jeg er sosial og liker nærhet til andre mennesker. Og man kan da være like lite selvstending som kjæreste eller være like avhengig når man ikke bor sammen, eller bli "overkjørt" av den andre når man ikke bor sammen for den saks skyld. Det er da ikke noe unormalt å ønske å leve livet med noen, ellers hadde det vel ikke vært så mange gifte/samboere. Jeg blir trist når jeg snart må flytte for meg selv igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå