Gå til innhold

Holder din partner håndvesken din for deg dersom du spør?  

2 stemmer

1. 1. Holder din partner håndvesken din for deg dersom du spør?

• JA
      37
    • NEI
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det sjeldent jeg ber sambo om å holde veska mi. Da er det bare i korte stunder hvor jeg må lete fram noe fra en annen pose, eller knyte skolisse eller hva søren, og da holder han den.

Jeg bruker kun veske når jeg må da. det vil si om sommeren og andre sammenkomster hvor jeg ikke har på meg klær med nok lommer.. Hater å gå med veske. Har ikke brede nok skuldre til det.....eller rette nok...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

En avstemning som passer meg fint akkurat nå. Jeg har en samboer som slett ikke synes det er flaut å bære på min veske, han insisterer på å bære på den når jeg virker sliten, så sier jeg: Neeei, du kan jo ikke bære på den, det er en dameveske, men da sier han: Joo da det gjør ingenting, jeg ser jo at du er sliten. Så går vi rundt omkring i byen og jeg synes han ser så komisk ut og små ler av ham... Men det er jo så søtt synes jeg, at han absolutt ikke bryr seg om hva andre synes :briller: . Så litt omvendt her, det er jeg som er den som synes det er feminint og ikke han eller han bryr seg ikke....

Skrevet

Kjæresten min mener JA, men selv synes jeg at ikke maskuliniteten hans akkurat blir truet, hvis han må holde vesken min en liten stund :ler: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...