Gå til innhold

Holder din partner håndvesken din for deg dersom du spør?  

2 stemmer

1. 1. Holder din partner håndvesken din for deg dersom du spør?

• JA
      37
    • NEI
      12

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Har hatt en diskusjon gående lenge med min kjære. Som mann er det bare noen ting jeg ikke gjør. Det er blandt annet å holde vesken hennes hvis hun skal feks på toalettet. Har prøvd det noen ganger og må si at jeg føler meg som en skikkelig dust, og at det er det mest feminine en mann kan gjøre. Hun sier at det bare er meg som er vanskelig, og at dette er en av mine merkelige sider. Dett e temaet har også vært tatt opp i Friends men da med joey som kjøpte seg en litt feminin veske. Ellers har flere skjult kamera program også latt menn stå med kvinnevesker for å se hvordan de reagerer. Det må være noe i dette, hva syns der om saken. Ber dere kjærestene deres om å holde veskene deres og hva gjør de.

Skrevet

Nå har ikke jeg kjæreste akkurat nå, men er ikke så lenge siden.

Akkurat å hodle veska mi var ikke noe prpblem. Det er en tjeneste jo.. og andre skjønner jo at veska ikke er din..

Skrevet

:hoho:

Gubben min i et nøtteskall.. :hoho:

Han hater å holde veska mi!

Og lommeboka..

Han kan ikke fordra og gå i butikken med den..... :-?

Snålinger! :wink:

Skrevet

Ja da, jeg ber stadig gubben om å holde vesken !!

Men vil han ?? Nei.

Det kommer litt på veskene faktisk. Er det en større sak, ala' Bag, så kan han til nød, men det skal være en god og logisk forklaring på at han må stå med en lekker liten selskapsveske i hånden ja :hoho:

Skrevet

-Nei, vet dere hva.....mennene våre må få slippe å stå der med en femi-veske.- Det må da gå an å ta den med seg på "dossen".? :roll:

Skrevet

Sambo holder veska mi når det er nødvendig.. uten å klage.

Hvorfor skulle han ikke det?

Alle ser jo at han er en mann og alle må da skjønne hvorfor man står utenfor damedoen eller prøverommet i en damebutikk med en dameveske?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har absolutt ingen problemer med å holde vesken mens hun er på toalettet. Hvis noen ser rart på meg, bare smiler jeg søtt tilbake. :ler:

Det kan se ut som en del menn er livredde for å bli oppfattet som feminine eller homofile. Vel, jeg er ikke homofil og forbeholder meg retten til å dumme meg ut og være akkurat så feminin jeg vil. Vel, helt til kjæresten min sier stopp... og det gjør hun av og til. :)

Wow, det er gøy å leke med kjønnsrollene. By far the easiest way to mess with other people's heads. :ler:

Gjest Poirot
Skrevet

Som om de tror at han står der og henger med min lekre stråveske med blomster på...

Betyr det at jeg er rar hvis jeg eks holder ishockeyhjelmen hans, eller et par herresko?

Jeg mener menn som ikke tør dette er homofobe eller usikre på sin egen rolle.

Makan til pyser!!

Skrevet

Klart det, han holder det det er behov for at han skal holde for meg. Vesker, jakker, sykkelhjelpen, bæreposer... Har ALDRI vært noe problem, og takk og pris for det. Dersom man har problemer med å holde en dameveske så bør man kanskje stresse litt ned? Er da ingen som kommer til å tro at den er din? Og du trenger jo ikke å henge stroppen over skuldra heller akkurat...

Skrevet

Finner jeg en mann, ser jeg det som en selvfølge at han kan holde vesken et øyeblikk eller to.

Teit spørsmål egentlig :roll:

Skrevet

Nå er jeg nyforelsket :hjerter: og fersk i forholdet, så foreløpig holder han alt jeg har behov for hjelp med. (tar da stort sett med meg veska mi på do etc. men det skjer jo at jeg trenger en hånd.)

Min nye flamme er heldigvis skrekkelig lite redd for å drite seg ut, og selv når nyforelskelsen er over kan jeg ikke se for meg at han har ett problem med å holde veska mi dersom jeg ber ham om hjelp!

(kjenner ham fra før, så jeg vet hvem han er som person.)

Dersom jeg ser en mann som står utenfor dametoalettet eller prøverom med ei kvinneveske i handa, så ville jeg da ærlig talt skjønt at det ikke var hans! Og den stakkarn som ikke fatter at han har ei dame som eier veska, er vel den som har problemet... ikke den hjelpsomme kjæreste!!

Gjest Étoile
Skrevet

Han holder den gjerne, men nekter å bære den over lengre avstander...

Gjest Lady-M
Skrevet

Mannen min holder alltid veska mi hvis jeg spør. Og det hender ofte at spør om han skal bære den for meg så jeg slipper... gentlemann som han er! Og han er absolutt ikke femi, kanskje den minst feminine som finnes.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor menn ikke klarer å gjennomføre denne enkle oppgaven :roll:

Skrevet

Jeg kan bare glemme å spørre den andre @lfa-halvdelen om hjelp til å holde veska.

Han gjør det hvis han absolutt , men det skal mye til. :lol:

Er ikke akkurat så ofte jeg trenger hjelp til å holde på den, men det er utrolig morsomt å spørre... Bare på pur...

:hoho:

Kan føye til at jeg synes det ser utrolig tåpelig ut med menn som holder på damevesker, så jeg skjønner godt at de helst vil slippe. :ler:

Må også føye til at han er veldig flink til å bære handleposer. :P

Gjest gjest1
Skrevet

Mange menn er jamen noen rare homofobe snålinger... herregud, jeg ante ikke at dette var et tema for dem engang....

Skrevet

Enig med mysan, har aldri tenkt på at dette kan være et problem :ler:

Men nå er det jo sjeldent jeg ber mannen min om å holde små damevesker for meg, der har jeg jo alt det jeg trenger til shoppingen, dobesøk etc.

Ellers bruker jeg mye sekk, og den er vel kjønnsnøytal tror jeg?

Gjest dorian
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over dette :ler:

Det KAN kanskje bli mistolket hvis man står og slenger utenfor damedoen med rosa frynseveske...?

Jeje, I'll take my chances..

Så lenge man ikke drar fram leppestiften for å friske på, så..

dorian :sjarmor:

Skrevet

:ler: Du kan få holde veska mi du, Dorian!

Den inneholder ingen leppestift, men i sidelomma finner du en skrutrekker, sideavbiter og en IDE-kabel som er litt for kort.

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler: Du kan få holde veska mi du, Dorian!  

Den inneholder ingen leppestift, men i sidelomma finner du en skrutrekker, sideavbiter og en IDE-kabel som er litt for kort.

Det er sånne utsagn som får meg til å ønske at også menn kunne gå med vesker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...