lille katt Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jadda - jeg har klart det for andre gang: å plassere strykejernet INNI plagget når jeg skal stryke på navnelapper på etiketten i nakken. Så nå har jeg mørkeblå fastbrent fleece på hele strykejernet... Noen som vet hvordan jeg kan få det av uten å ødelegge strykeflaten? Eller er dette en lost case?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Ser ut som at strykejernet ditt har fått hard medfart.. Hva brukte du sist gang?? Kanskje stålull kan brukes?
lille katt Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 Sist svidde jeg hull i en jakke, men strykejernet fikk ingenting på seg... Denne gangen er det skikkelig ille, med masse mørkeblå innsvidd fleece. Er redd stålull riper opp "teflon"-belegget, men kanskje det ikke gjør noe? Fikk forresten en ide som jeg ikke har prøvd - å stryke noe gammelt stoff og se om det går an å stryke av fleecen. *ned på badet for å prøve*
lille katt Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg fikk bort mesteparten, men ødela et fullt brukbart håndkle i stedet . Er man for lat til å gå på boden for å finne gammelt stoff, så er man for lat. Jaja. Strykejernet ble ihvertfall nesten så godt som nytt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå