Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jevnlig innom min hudpleier for å vokse og nappe øyebrynene.

På fredag var jeg på min vanlige hudpleiesalong men "min" hudpleier var ikke tilstede.

Skulle vokse brynene da de så ut som en urskog:(

Vanligvis så legger de på voks en gang og napper litt etterpå for å få den siste finishen. Denne gangen la hun på voks flere ganger og nappet litt etterpå.

Etter at jeg kom ut fra salongen kjente jeg at dette svir og at det er sårt.

Våknet dagen etter med hovne øyelokk og noe som ligner brannsår som etterhvert har gått over til å bli skorper.

Noen av dere hudpleiere som kan si meg om dette å legge på voks flere ganger er måten å gjøre det på??

Jeg skal ikke hugge hodet av hudpleieren men vil prøve å finne ut av årsaken så jeg slipper å 0ppleve dette igjen!!

Skrevet

Dette må du faktisk klage på. Hudpleieren har gjort feil og dratt av det øverste hudlaget, og derfor har du sår. Voks skal bare påføres en gang når man vokser bryn. Får man ikke bort alt med den ene bare legger man den samme (brukte) stripsen og drar av med den. Man skal IKKE påføre voks en gang til... dette virker som en uprofesjonell jobb!

Skrevet
Dette må du faktisk klage på. Hudpleieren har gjort feil og dratt av det øverste hudlaget, og derfor har du sår. Voks skal bare påføres en gang når man vokser bryn. Får man ikke bort alt med den ene bare legger man den samme (brukte) stripsen og drar av med den. Man skal IKKE påføre voks en gang til... dette virker som en uprofesjonell jobb!

Jeg har klaget og fikk med noe krem(prøver) jeg kunne smøre på. Men det hjelper ikke stort da jeg nå ikke ser ut i det hele tatt. Må ha på solbriller når jeg går ut for å slippe alle spørsmålene om hva som har skjedd:(

Høres ut som du har helt rett i at det øverste hudlaget er dratt av, jeg håper inderlig at jeg ikke får arr etter denne behandlingen.

Det som nå bekymrer meg er hva som skjer neste gan jeg skal vokse øyebrynene?? Går det greit eller har dette gjort skader som gjør at jeg ikke kan gjenta denne behandlingen.

Skrevet

Jeg ville oppsøkt din faste hudpleier neste gang, sagt hva som ha skjedd og hørt hva hun synes. Hvis du ikke har veldig sensitiv hud kan du sannsynligvis vokse igjen om en stund, men du må nok vente til huden er normal igjen og kanskje enda en stund etter det og. Jeg synes du skulle fått mer enn en krem for den behandlingen altså, du burde hatt napping/voksing gratis i en god periode fremover!

Skrevet
Jeg ville oppsøkt din faste hudpleier neste gang, sagt hva som ha skjedd og hørt hva hun synes. Hvis du ikke har veldig sensitiv hud kan du sannsynligvis vokse igjen om en stund, men du må nok vente til huden er normal igjen og kanskje enda en stund etter det og. Jeg synes du skulle fått mer enn en krem for den behandlingen altså, du burde hatt napping/voksing gratis i en god periode fremover!

Jeg tar det opp med hun som er min faste behandler når hun kommer tilbake. Og denne kremen jeg fikk var bare en vareprøve, hadde kanskje gjort seg med en ordinær tube. Fikk ikke tilbud om noe kompansasjon utover vareprøvene.

Huff syntes sånne saker er kjedelig, liker ikke å klage men noen ganger bare må man:(

Gjest Christabelle
Skrevet (endret)

Riktig som de sier her; hun har rett og slett dratt av huden din!

Jeg hadde sporenstreks dratt ned og forlangt "insert-hva-du-forlanger-her"!

Uproft og ikke OK!

Endret av Christabelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...