MellonCollie Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Var hos frisøren for et par uker siden, og hun anbefalte produktene til Kerastase til mitt hår. Jeg kjøpte en hårkur (for volum, grønn boks) og er fornøyd med den etter et par gangers bruk. Så tenkte å kanskje investere i noen flere produkter fra Kerastase. Men det blir jo rimelig dyrt om jeg skal handle alt i den lokale frisørsalongen, så jeg lurte på tips på hvor det er best / billigst å bestille fra på nett eventuelt? Har handlet lite kosmetikk / velværestæsj på nett, og det er jo en jungel der ute
Honesty Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Kerastase er et merke hvor det generelt er lite å spare på å kjøpe på nett; det kan nesten virke som om leverandøren setter visse betingelser. Sjekker du prisene på for eksempel lookfantastic.com, og legger til porto, vil besparelsen bli noen tiere. Og i USA er Kerastase-produkter dobbelt så dyre som i Europa, og regnes som skikkelig luksusprodukter, så amerikanske nettsteder er heller ikke stedet å gå. Mitt råd blir derfor å sjekke prisen hos frisøren på de produktene du er ute etter, og deretter se på ulike nettsteder om det er noe særlig å spare.
stella K Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 det har faktisk hendt TO ganger at jeg ikke har fått varene jeg har bestilt fra lookfantastic.com. Det er utrolig kjipt når pengene allerede var trekt fra konto. så tenkt litt på det også
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Det kan være verdt å sjekke Ebay! Jeg fikk 1 liter med den grønne sjampoen til Kerastase for 400 kroner inkludert frakt, det er vel noe billigere enn i norske frisørsalonger (tror jeg iallfall).
fregnen Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Strawberrynet (de betaler tilbake moms/toll osv), eller lookfantastic, men spørs om du sparer noe hos sistnevnte.
hufsa! Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Heia,du gir ca 150-160 kr for en shampo f.eks på lookfantastic.com. Må jo være billigere enn her,he he.
Honesty Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 Heia,du gir ca 150-160 kr for en shampo f.eks på lookfantastic.com. Må jo være billigere enn her,he he. Den koster vel rundt 200 kroner i butikk, så det er ikke så veldig mye å spare. Redken, for eksempel, koster jo 250 kroner for shampooen hos frisør, og stort sett rundt 100 kroner på nettbutikker, så der ser man lettere vitsen i å netthandle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå