NemiMontoya Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Jeg har lyst på hvitt hår (ja seriøst ). Hvitt hår med svarte striper for å vært mer presis. Eller helt rosa hår. Anyway, spm. mitt er; Må håret bleikes veldig for å få hvitt hår eller finnes det egen hvitfarge for farging? (skal gjøre dette hos en frisør selvfølgelig)
Dina Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 For å få hvitt hår må håret blekes, og det må blekes leenge (dersom du ikke allerede har veldig lyst hår??)! Sliter veldig på håret, og anbefales i utgangspunktet ikke, såfremt du ikke har en veldig kort frisyre som klippes ofte uansett. Dina
NemiMontoya Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2003 Uff, nei jeg har mørkebrut hår. Da får jeg satse på rosa hår istedet. Takker for info'n. :D
Leo Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Ikke at jeg har noe med det, men siden jeg vet at du skal reise til USA og bli der en stund om ikke så alt for lenge, så vil jeg i hvert fall anbefale deg å sørge for å ha "normal" hårfarge innen den tid. De kan være ganske så konservative disse amerikanerne og du vil jo uansett være en "stranger" når du komme dit. Min efaring er at det er greit å ikke stikke seg ut så alt for mye på nye steder og heller se ting litt an. Vær også oppmerksom på at rosafargen ikke er særlig holdbar (Unaturlige hårfarger er ikke det) og at du må regne med å farge håret om igjen etter kort tid. Dyrt er det også. Hva med å få satt inn noen rosa striper/felter i kunsthår i stedet? Kunsthår holder fargen og er lett å fjerne når du er lei det. Koster ca. kr. 150 pr. stripe/felt hvis jeg ikke husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå