Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #21 Skrevet 21. april 2009 Jeg snakket med ei venninne i går. Jeg sa at jeg veldig gjerne ville ha henne i bryllupet mitt, men at vi ikke hadde venner til middagen, bare til festen etterpå. Og at jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre, siden hun da bor langt unna. Hun ble kjempeglad for at jeg ville ha henne på bryllupsfesten!! :D skikkelig. og sa at hun kunne besøke familien samtidig, og derfor slå 2 fluer i en smekk. Åh, ble skikkelig letta jeg. Jeg sa at jeg vurderte å ta henne med på middagen siden hun tross alt kom langveis fra, men hun svarte: nei nei, det gjør virkelig ingenting for meg å "bare" komme til festen. Jeg har jo folk å besøke også når jeg først er der. Så nå føler jeg meg mye bedre. Seriøst, men tror du virkelig at hun hadde sagt at hun syns det er kjipt og ikke bli invitert på middagen??
Rafi Skrevet 21. april 2009 #22 Skrevet 21. april 2009 Seriøst, men tror du virkelig at hun hadde sagt at hun syns det er kjipt og ikke bli invitert på middagen?? hehe, slapp av du. Du kjenner ikke henne, og du kjenner ikke meg. Jeg VET at hun ikke synes det var kjipt å ikke bli invitert på middagen. Jeg tror faktisk heller hun hadde synes det hadde vært rart å sitte der med min familie på middagen, mens min nærmeste omgangskrets kom til kaffen for å si det sånn. Selv hadde jeg heller ikke synes det hadde vært kjipt å blitt invitert til kaffen med mindre det var en av mine nærmeste venner.
skruf Skrevet 21. april 2009 #23 Skrevet 21. april 2009 Vi inviterte bare de aller nærmeste venner m partner til middag, resten kom til kaffe og fest. Og såklart, vi hadde 5 venner som hadde reist til fra et annet land i bryllupet, de var invitert til middag. Kaffegjestene ble tatt i mot av hovmesteren i det lokalet/huset vi leide, de satt litt i baren og fikk en drink. Toastmasteren var veldig flink, og middagen var i rute, så da de som kom til kaffe/fest var ferdige med drinken var vi ferdige med middagen. Til kaffen var det også noen taler, og alle fant fort tonen med hverandre! Jeg og mannen var kaffegjester ifjor, og vi tok kontakt m andre som var kaffegjester, selv om vi ikke kjente de (fikk navn og nummer fra bruden), der vi avtalte å møtes på en restaurant ikke langt fra bryllupslokalet og spiste en god middag og drakk litt vin før vi gikk i samlet flokk til bryllupslokalet! Tror ingen av oss følte oss annenrangs iallefall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå