Gjest Gjest_Kamilla_* Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Når jeg og kjæresten min har sex, pleier han å sutte og kysse brystene og brystvortene mine, og jeg får en kiling inni meg, og det er veldig deilig å bli berørt på puppene. Men er dette vanlig? Er det andre enn meg som liker puppe-berøring?? Kamilla
yoga Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Ja, dette er nok veldig veldig vanlig, og likes her i gården også
Gjest Gjest_mille_* Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Herregud, det er jo noe av det beste som finnes!!!!!
Gjest Papirkurven Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Elsker det! Faktisk liker jeg berøring bedre enn tunge, mens han liker å bruke munnen, så det blir en flott kombinasjon. Spesielt deilig gjennom tynt stoff!!! Trenger nesten ikke me forspill enn det!
felgen Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Puppekos er optimalt! Kan gjerne inkludere småbiting..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Helt vanlig!:D Og jeg er enig med innlegget over her om at berøring med fingertupper er bedre enn tunge. Og bare lett pirrende berøring! Takler ikke de som tror puppene mine er en slags deig de kan elte og kna og vri og vrenge!! Au!! Skikkelig turn-off!
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Ja, helt vanlig selvsagt! Men få menn gjør det?! De menn jeg møter tar lite på pupper.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 Ja, helt vanlig selvsagt! Men få menn gjør det?! De menn jeg møter tar lite på pupper. Synd...de burde jo ha viet mye mer oppmerksomhet der!
MarianneE Skrevet 30. april 2009 #13 Skrevet 30. april 2009 Når jeg og kjæresten min har sex, pleier han å sutte og kysse brystene og brystvortene mine, og jeg får en kiling inni meg, og det er veldig deilig å bli berørt på puppene. Men er dette vanlig? Er det andre enn meg som liker puppe-berøring?? Kamilla det er temmelig vanlig ja. Pleier og føre til deilige orgasmer hos meg.
Gjest KateW Skrevet 30. april 2009 #14 Skrevet 30. april 2009 Jeg får også orgasme av det, men jeg liker at det er ganske hardt, litt tygging og biting og klåing, variert med forsiktig berøring.
Gjest Marlo Skrevet 30. april 2009 #15 Skrevet 30. april 2009 Helt vanlig og kan til tider bli litt for mye av det. Min samboer lar ikke puppene mine få fred i det hele tatt så jeg blir nesten litt sliten av det hele.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #16 Skrevet 30. april 2009 å bli sugd på overalt på puppene er utrolig deilig
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #18 Skrevet 1. mai 2009 føler ikke så mye på puppene jeg :| Ikke jeg heller, liker det faktisk ikke så godt.. Gir meg ingen ting, blir det samme som å kose hånda mi. hehe! Skulle ønske jeg kjente noe og synes det var deilig - er det noe en kan gjøre for å få det til?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. mai 2009 #19 Skrevet 1. mai 2009 Jeg var også ganske følelsesløs på og rundt brystvortene før, og syntes nesten det var litt irriterende at de fikk så mye oppmerksomhet. Men jeg tror det henger sammen med at jeg har hatt forferdelige komplekser for puppene mine helt siden 13-14 års alder. Og dermed ble nok litt ekkelt når noe skulle grafse og ta, og kose med de. Men nå har jeg heldigvis fått et helt normalt forhold til de, og tør faktisk tro at kjæresen min liker dem Da blir det litt lettere å nyte det også!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #20 Skrevet 1. mai 2009 Ikke jeg heller, liker det faktisk ikke så godt.. Gir meg ingen ting, blir det samme som å kose hånda mi. hehe! Skulle ønske jeg kjente noe og synes det var deilig - er det noe en kan gjøre for å få det til? Sånn hadde jeg det før, og trodde at jeg ikke var så følsom i brystene... Men så traff jeg min nåværende kjæreste og opplevde en helt annen greie. Så du kan bytte elsker, så kanskje du kjenner forskjell. ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå