Gjest Sarasahara Skrevet 19. april 2009 #41 Skrevet 19. april 2009 Er du sikker på det ? hvorfor ellers skrive noe sånt? men nei, har aldri sagt jeg var sikker på det sa jeg skjønte det... men kan du ikke opplyse meg da, hva var dine intensjoner ved å skrive et sånt innlegg, da? ser liksom ikke så mange rasjonelle grunner...
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #42 Skrevet 19. april 2009 Jeg forstår faktisk tanken litt. Jeg kjenner flere høyt fungerende autister og personer med asbergers, og mange av de har store problemer med å se det positive med menneskelig kontakt. Dermed blir fokuset flyttet over på det rent fysisk ubehagelige (dårlig ånde er en gjenganger ). så rart, har en sønn med asberger, har ingen problemer med nærhet overhodet.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #43 Skrevet 19. april 2009 Kvalm av en mor å bære sitt trøtte barn???? når ble å vise omsorg og ta vare på sitt barn kvalmt???
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #44 Skrevet 20. april 2009 Nei, jeg spurte deg først, så nå venter jeg i spenning. Eller har du ikke noen dypere grunn? Om du ikke kan se hva som er kvalmt med at en mor bærer på sin sønn. Så kan jeg ikke hjelpe deg
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #45 Skrevet 20. april 2009 TS: Du lurer på hvorfor det ikke er kvalmt for alle andre enn deg? Visste du ikke at kjærlighet er nærhet? Visste du ikke at når man har et barn gjør man hva man kan for å beskytte det, og hjelpe det? At en mor bærer barnet sitt når det er slitent/sykt/lei seg er ikke kvalmt, det er naturlig og tegn på kjærlighet. Hvorfor synes du kjærlighet er kvalmt? Synes du det er ekkelt når folk kysser, eller gir hverandre klem også?
crispy Skrevet 20. april 2009 #46 Skrevet 20. april 2009 TS: Du lurer på hvorfor det ikke er kvalmt for alle andre enn deg? Visste du ikke at kjærlighet er nærhet? Visste du ikke at når man har et barn gjør man hva man kan for å beskytte det, og hjelpe det? At en mor bærer barnet sitt når det er slitent/sykt/lei seg er ikke kvalmt, det er naturlig og tegn på kjærlighet. Hvorfor synes du kjærlighet er kvalmt? Synes du det er ekkelt når folk kysser, eller gir hverandre klem også? Enig med deg,gjest Det jeg tror, er at TS vil skape en unødvendig diskusjon. Men hvorfor, er et godt spørsmål. Til deg TS: ville det vært bedre eller mindre kvalmt om denne kvinnen hadde båret deg? Om du hadde vært skikkelig sliten og trøtt en dag? Ville du heller ha foretrukket at du ble liggende på gaten?
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #47 Skrevet 20. april 2009 Til deg TS: ville det vært bedre eller mindre kvalmt om denne kvinnen hadde båret deg? Om du hadde vært skikkelig sliten og trøtt en dag? Ville du heller ha foretrukket at du ble liggende på gaten? La ungen ligge på gaten sier nå jeg.
crispy Skrevet 20. april 2009 #48 Skrevet 20. april 2009 Om du ikke kan se hva som er kvalmt med at en mor bærer på sin sønn. Så kan jeg ikke hjelpe deg Ok gjest; du kan ikke være helt ok når du sier slike ting. Jeg anbefaler på det sterkeste at du melder deg inn hos en eller annen psykolog og tar dette opp med h*n. Det vil nok få deg til å innse at det du sier, er helt sykt. Det har vært et slikt tilfelle tidligere, og vedkommende var ikke den rette til å kommentere slike bilder. OG hvis du har lyst til å vise flere slike bilder som du mener er kvalme, ekle osv, hvis dem til noen andre. For dette er slett ikke det rette stedet å komme med slike dumme kommentarer. Det tror jeg de fleste her inne er enige om. Det er slike som deg som ikke burde kommentere slike ting, fordi en mor kan bli usikker om hun er en god mor, eller om det er noe forferdelig hun holder på med siden hun holder sitt barn. Noe alle gjør. Til og med kjendiser. Og det at du heller ville lagt ungen din ligge igjen på veien, er avskrekkende. Jeg håper for din egen skyld at du ikke har eller får unger selv. Da må de(n) være utsultet på kjærlighet, nærhet og omsorg. Å ja, unnskyld meg, du synes visst disse ordene er kvalme i praksis.
Gjest K.R.FAN Skrevet 20. april 2009 #49 Skrevet 20. april 2009 Dette er kvalmt http://cm1.theinsider.com/media/0/84/10/ke...x0.440x665.jpeg Vet du at hun på bildet ble kåret til den kjendis moren som folk i USA mente var den beste mor og som flest ønsket og ha som sin mor om de måtte velge en kjendis. Ikke at det er viktig. Men hun blir regnet som den beste av kjendis mødrene uansett bildet er ikke kvalmt
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #50 Skrevet 20. april 2009 Burde ikke være lov http://farm4.static.flickr.com/3198/235547...c23baf03a_o.jpg
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #51 Skrevet 20. april 2009 http://cm1.theinsider.com/media/0/83/89/ke...x0.400x571.jpeg Om dere ikke synes dette er kvalmt. Så vet ikke jeg
Gjest ikke-TS Skrevet 21. april 2009 #53 Skrevet 21. april 2009 Nå har jeg studert bildet, og det er noe ved det som kjennes ekkelt ut her også. Det er ikke pedofili jeg mener, men noe annet. Kanskje det at barnet er for gammelt til å bli båret. Det virker som sånn overdreven, falsk nærhet.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #54 Skrevet 21. april 2009 http://cm1.theinsider.com/media/0/83/89/ke...x0.400x571.jpeg Om dere ikke synes dette er kvalmt. Så vet ikke jeg Hva er gale med bildene? Er ikke helt med her..
crispy Skrevet 21. april 2009 #55 Skrevet 21. april 2009 Til TS: Du virker veldig oppsatt av den familien der? Kanskje du misunner dem på en eller annen måte? For noe annet kan jeg ikke tenke meg. Vær så snill å ta med disse bildene til en som kan slike ting.!
Gjest Kari Skrevet 21. april 2009 #56 Skrevet 21. april 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
mysan Skrevet 21. april 2009 #57 Skrevet 21. april 2009 Så fordi jeg synes det er kvalmt med en mor som holder sinn sønn. Så gjør det meg til et troll ? Jeg tror ikke du vet hva et troll er. Her avslørte du deg med tegnsettingen din, Metuselah... du er ikke god i trolling, du får det liksom ikke til.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #59 Skrevet 21. april 2009 Hvorfor sitter du og søker opp disse bildene hvis du synes det er så kvalmt?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #60 Skrevet 21. april 2009 Her avslørte du deg med tegnsettingen din, Metuselah... du er ikke god i trolling, du får det liksom ikke til. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=407702 Synd at Metuselah ikke er i landet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå