Passive Skrevet 18. april 2009 #21 Skrevet 18. april 2009 Bildet er ikke kvalmt det er fint, og koselig.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #22 Skrevet 18. april 2009 Enig med deg. Det fins faktisk også mødre som er pedofile, syns ikke vi skal ta for lett på dette. Fengselsstraff, minst.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #23 Skrevet 18. april 2009 Enig med deg. Det fins faktisk også mødre som er pedofile, syns ikke vi skal ta for lett på dette. Fengselsstraff, minst. Skjerp deg hun er ikke pedofil. Bilde har ingenting med pedofili å gjøre. Jeg synes bare bildet er kvalmt
crispy Skrevet 18. april 2009 #24 Skrevet 18. april 2009 Hva er det med deg? Skriver du dette bare for å ha noe å skrive om? Kan ikke skjønne hva som er ekkelt med et slikt bilde? Så du synes at mødre som bærer et (kanskje) trett, slitent eller redd barn er ekkelt? Mødre på gaten som bærer barna sine, det er kvalmt? Det er noe som ikke helt stemmer synes nå jeg...
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #25 Skrevet 18. april 2009 Så du synes at mødre som bærer et (kanskje) trett, slitent eller redd barn er ekkelt? Mødre på gaten som bærer barna sine, det er kvalmt? Det er noe som ikke helt stemmer synes nå jeg... Jepp man skal ikke bære på barn.
*netta* Skrevet 18. april 2009 #26 Skrevet 18. april 2009 Jeg har bare en ting å si at du som synes dette er kvalm er jo heller kvalm selv!!!! Hva er så galt med dette bildet da?, bare fordi ikke du fikk noe kjærlighet når du var liten så er det vel ikke kvalmt at andre får? Du har tydeligvis mye aggresjon inni deg siden du søker oppmerksomhet på den måten du gjør ved å legge ut ting her som du vet egentlig bare iriiterer alle andre.. Synes du skal skaffe deg en psykolog og heller ta opp dette bildet med han!!!!
Wildy Skrevet 18. april 2009 #27 Skrevet 18. april 2009 Mine barn er på alderen og muligens også eldre ennn barnet på bildet. Og om de har behov for det så bærer jeg de.ja. Elsdtejenta er faktisk 15 cm høyere enn meg. Men er hun fortsatt veldig mye barn, spesielt når hun er sliten, utkjørt og tom. Er det kvalmt???????
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #28 Skrevet 18. april 2009 Stakkars deg, ts. Du må hatt en utrolig mangel på omsorg fra foreldrene dine når du var liten.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #29 Skrevet 18. april 2009 Stakkars deg, ts. Du må hatt en utrolig mangel på omsorg fra foreldrene dine når du var liten. Nei mine foreldre var veldig kjærlige. Ofret alt for meg og ga meg mye kjærlighet
Gjest Sandbekken Skrevet 19. april 2009 #31 Skrevet 19. april 2009 Nei mine foreldre var veldig kjærlige. Ofret alt for meg og ga meg mye kjærlighet Dette hørtes iallefall kvalmt ut.. haha!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #32 Skrevet 19. april 2009 Jeg elsker dårlig ånde. Jeg elsker alt som er dårlig og negativt. Men posetive ting er kvalmt At det "normale" båsene for positivt og negativt bytter plass er ikke helt uvanlig. Blandt mange PU, spesielt når de har auistiske trekk, kan for eksempel ofte ha en levende fasinasjon for avføring. Slim, gørr og grising med både det ene og andre er heller ikke uhørt. Men det er vanskelig å finne ut hvorfor det skjer. Det viktigeste blir som regel å lære bort atferd som er til minst mulig sjenanse for andre, både for de "normales" del og ofte også for personen det angår. Neste steg kan være å prøve å få bytte ting om, rett og slett pga at det for de fleste er utrolig slitsomt å gå rundt å bli uvel av ting som flesteparten av samfunnet ser på som positivt. (Og om dette er reellt eller er troll bryr meg lite. Via jobb har jeg møtt personer som garantert hadde kunnet synes at dette var både kvalmt og uforståelig, så for alt jeg vet kan det være en av de jeg snakker med nå )
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #33 Skrevet 19. april 2009 Dere har ikke tenkt at det er dere. Det er noe galt med som ikke synes bildet er kvalmt ?
crispy Skrevet 19. april 2009 #35 Skrevet 19. april 2009 Det må være fryktelig for deg å gå på gaten...Synes sååå synd på deg når det kommer forbi en mor som holder barnet sitt. Du holder vel på å kaste opp, tenker jeg? Stakkars deg! Og vet du, for meg virker det som om du er utakknemlig for en eller annen grunn. Kanskje du slett ikke hadde en så god barndom som du vil ha det til? Kanskje du forbinder dette bildet med noe?
Gjest Sarasahara Skrevet 19. april 2009 #37 Skrevet 19. april 2009 hoi, for en liten solstråle... skjønner at poenget her er å provosere, men ærlig talt, skriv heller et dikt eller noe om hvor mye du hater menneskeheten eller noe i den dur.. må si jeg synes det er litt småpatetisk å starte en sånn tråd. Ha en god søndag, håper noen kommer og gir deg litt nærhet
Gjest Papirkurven Skrevet 19. april 2009 #38 Skrevet 19. april 2009 Motiv jeg forstår ikke. Hva for motiv ? Bilde er kvalmt motiv -et, -er 2 tanke, idé, inntrykk e.l. som et kunstverk er bygget over: et veggteppe med motiver fra norsk historie / motivet i en novelle; det man fotograferer, avbilder; – Altså mor og sønn er motivet. For meg var det minst delikate på bildet huden på armene som krøller seg, og det er egentlig bare en bagatell og ikke kvalmt i det hele tatt. det at folk synes at klemmer og nærhet er kvalmende, synes jeg er trist. Jeg er helt avhengig av kos, jeg.
crispy Skrevet 19. april 2009 #39 Skrevet 19. april 2009 hoi, for en liten solstråle... skjønner at poenget her er å provosere, men ærlig talt, skriv heller et dikt eller noe om hvor mye du hater menneskeheten eller noe i den dur.. må si jeg synes det er litt småpatetisk å starte en sånn tråd. Ha en god søndag, håper noen kommer og gir deg litt nærhet Helt enig med deg
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #40 Skrevet 19. april 2009 hoi, for en liten solstråle... skjønner at poenget her er å provosere, Er du sikker på det ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå