Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen spisesteder har såkalte buffet tilbud hvor man kan forsyne seg så mye man orker for en bestemt pris. Hvor mye kan noen forsyne seg før du ville sperret opp øynene? Selv spiser jeg glatt 10 pizzastykker på peppes eller dolly, og føler det litt ubekvemt når jeg forsyner meg for "ørtende" gang.. Er en slank liten dame,(162 cm, 47 kg) så jeg vet det ser rart ut.. lurer bare på hva andre folk tenker? Er det sosialt akseptabelt å spise seg sprekkmett på et slikt tilbud, eller er det toppen av grådighet? Eksen min syntes forresten det var pinlig å spise på resturant med meg, for jeg spiste som regel dobbelt så mye som han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei, har bare en ting å si til deg - spis og kos deg! Ikke bry deg om hva andre tenker, selv elsker jeg slike bord (mitt problem er at jeg skal prøve alt og det jeg ikke liker blir liggende på bordet, ikke mindre vandring frem og tilbake da og dette er litt pinligere enn en som spiser det en henter)og man betaler for å spise og da skal man få valuta for pengene. Han eksen din skal du bare gi blanke f. i, andre får spise som de vil og ikke kommentere andres spisevaner. Mener du bør spise som du vil og nyte maten din! :spise:

Endret av Lotte27
Gjest Mea Culpa
Skrevet

Blaas en lang marsj i hva andre tenker! Du vet jo ikke hva de syns saa hvorfor bekymre seg over det. ;) Og de aller fleste har nok med sine egne hang ups og bekymrer seg for hva andre maatte tenke om dem.

Skrevet

Syns det bare er kult, jeg! I værste fall blir folk misunnelige på deg fordi du kan spise så mye og fortsatt være slank. Så spis deg stappmett og identifiser deg med de gutta i den pizza-reklamen som også utnytter seg av sånne tilbud til det fulle:D

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Syns det bare er kult, jeg! I værste fall blir folk misunnelige på deg fordi du kan spise så mye og fortsatt være slank. Så spis deg stappmett og identifiser deg med de gutta i den pizza-reklamen som også utnytter seg av sånne tilbud til det fulle:D

:jepp: Man maa jo spise det man kan saa man faar valuta for pengene!

Skrevet

Bare ikke gå rett på do etterpå, så kan vel folk bare la være å mene noe...

Skrevet (endret)

Denne tanken slo meg også! Mange er nok heller misunnelig!

Endret av Lotte27
Skrevet

Jeg sier bare en ting: HELDIGGRIS!! Nyt maten din, og drit i folk som eksen din. Jeg ville syns det bare var sjarmerende og ganske søtt om dama mi hadde spist mer enn meg.(under forutsetning om at hun ikke så ut som en hval). Jeg må derimot innrømme at jeg lett kunne tenkt mer negativt dersom personen som gaflet innpå var feit.. litt stygt å si det, men da hadde jeg tenkt at vedkommende burde begrense seg.. Er du tynn derimot er det jo ikke noe å skame seg over. Og man betaler jo for seg på slike steder, så da er det jaffal ingen grunn til å føle seg frekk?

Gjest Gjest_Amelie_*
Skrevet

Jeg trur få om noen legger merke til hvor mye andre gjester forsyner seg av buffeten.

Jeg er også liten og lett, men storspist siden jeg har et høyt aktivitetsnivå. Men mannen min har fra første date syntes at dette er stilig - han liker virkelig ikke damer som bare pirker i maten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...