Gjest gjest91 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Hei. Er det noen her som har hammertær og har blitt operert for det? Hvordan var det? Gikk det greit å gå etterpå osv? Saken er den at jeg skal antageligvis operere en tå på hvert ben pga dette problemet.
Gjest ... Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=2714
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Har samme spørsmål jeg og.. har hammertå og vært hos ortoped ihht operasjon, men han anbefalte meg å ikke gjennomføre det pga mange ettervirkningene bla opererte tåen blir mindre og tjukkere samt skifter farge til "grisrosa"/rød, altså se rar ut. I tilleg kan den være vondt og det vil være vanskelig å trene/løpe pga operete tåen ikke vil tåle overbelastnin osv. Legen mente at unge jenter angrer på operasjonen mens mer eldre damer er fornøyde, og hvis jeg var sterk nok kunne jeg ta operasjonen, men jeg turte ikke så jeg har i hvert fall tenkt å vente med det til senere eller oppsøke en annen privat klinikk og høre hva de sier. Jete 23 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå