Gå til innhold

Hvorfor går enkelte menn etter mye yngre kvinner?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mai_*
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor enkelte menn som har kommet litt opp i årene går etter damer som er 20- 30 år yngre?

Vil de kompensere for sitt eget forfall?

Noen fortrekker vel dem, men hvordan kan de ha SÅ god selvtillit at de tror at de klarer å kapre en såpass mye yngre kvinne?

Slike menn vil ofte bli sett på som patetiske av omgivelsene, men klarer ikke disse å se det selv, eller driter de i det?

Spør bare av ren nysgjerrighet her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på hvorfor enkelte menn som har kommet litt opp i årene går etter damer som er 20- 30 år yngre?

Noen fortrekker vel dem, men hvordan kan de ha SÅ god selvtillit at de tror at de klarer å kapre en såpass mye yngre kvinne?

Slike menn vil ofte bli sett på som patetiske av omgivelsene, men klarer ikke disse å se det selv, eller driter de i det?

Spør bare av ren nysgjerrighet her..

Jeg er sammen med en jente som er 21 år yngre. Jeg ble sjekket opp av henne på en fest. Har det veldig bra sammen.

Hva omgivelsen sier dritter jeg egentlig i, det er vi som skal være lykkelig ikke alle andre lykkelig med oss. Jeg kjenner en del menn som har yngre samboere. Stort sett funker det bra. At du sier at vi er patetiske sier kanskje mer om deg enn oss, eller er du av den type menneske som skal pålegge medmennesker hvordan de skal være lykkeølig - nemlig sånn som du synes det er riktig? Håper for din del at det ikke er slik.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det har seg vel slik at endel (fraskilte)menn i en viss alder ikke lenger er spesielt tiltrekkende på voksne/modne kvinner som vet hva de vil ha. Yngre jenter derimot er det lettere å sjarmere med "livserfaring"/penger osv....

De menn som virkelig har noe å fare med, får tak i selvstendige kvinner på egen alder. Bare se dere om, så ser dere hva jeg mener. (er ikke akkurat guds gaver til kvinnene som omgir seg med unge jenter.....)

Jeg har selv vært yngre, og husker hvor lett jeg og venninner lot oss sjarmere av "voksne" menn- i dag skal de slite litt mer for å overbevise meg....

Gjest Gjest_Karin_*
Skrevet

Omgivelsene ser da ikke på dette som patetisk...det er bare fint.

De menn som holder seg meget flott i en alder av 50-55 er svært attraktive for kvinner på 30-35. Vakre kvinner i 30-årene finner ofte eldre menn attraktive fordi de ser bra ut, er erfarne, rolige, trygge, mer balanserte, ser ikke på kvinnen som konkurranse/trussel i arbeidslivet og hun ser sikkerhet.

Det er da attraktivt nok: en mann som forstår henne mye bedre enn jevnaldrende.

Er du en bitter og gift, og din mann har vært/er utro?

Skrevet

Alle vet at menn er som vin.. og kvinner motsatt. Så er jo helt forståelig, for begge parter.

Skrevet

Har lurt mye på det samme. På nettet blir jeg kontaktet av menn som er 10 -15 -20 år eldre og SER ENDA eldre ut enn det. Allikevel tror de altså at jeg skulle GIDDE å sjekke dem, enda jeg har uttrykkelig skrevet at jeg vil ha en mann på min egen alder.

Menn er stort sett gråere, feitere, mer rynkete og slappere enn oss damene uansett. De blir så visst IKKE bedre med alderen!

Jeg synes det er FREKT og har begynt å si fra at sorry du er gått ut på dato - for LENGE siden!

Skrevet

Har en kompis nå som er lykkelig in love med ei som er 10år yngre, han er snart tredve. Men vet du hva, de to passer så sykt bra sammen at aldersforskjellen blir glemt.

Om han hadde vært femti og hun tredve, dvs. tjue år forskjell -hva så?

Og er det ikke det det handler om -å finne noen man passer sammen med? Vi mennesker er så forskjellige og har forskjellige preferanser -hvorfor la alder stå i veien?

Skrevet

Synes forresten ikke at det gjelder ENKELTE menn, synes mer å være regelen!

Skrevet

Tja, det er vel hovedsaklig fordi de har lyst på det. Yngre kvinner er mer tiltrekkende for dem. Er vel ikke verre enn det, om man skal svare på generelt grunnlag. Biologisk sett ønsker jo menn kvinner i fruktbar alder.

Skrevet

For noe TULL! De fleste mennene på dette nettet vil jo slett ikke ha noe mer med barn å gjøre!

Dessuten, her snakker vi jo ikke om to mennesker som tilfeldigvis treffes og forelsker seg - til tross for aldersforskjell. Hvem skulle gidde å bry seg om det! Kjærlighet spør ikke om alder.

Det vi snakker om her, er vel menn som BARE er ute etter yngre kvinner. Jeg synes det er for teit med alle de profilene der ute på sjekkesitene hvor han skal ha en dame som er opp til 25 år yngre enn ham, men altså ikke en gang 2 år eldre enn ham. Og når han da attpåtil ser ut som en, unnskyld meg, d... Lyver på alderen gjør de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...