Brud-09 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Vi er et voksent par som har det meste av ting og tang. Nå skal vi gifte oss snart og aner ikke hva vi skal ønske oss fra våre foreldre. Vi vet at summen de tenker å bruke ligger på 15000 - 20000. Vi trenger noen tips! Hva fikk dere? Noen med forslag til hva vi kan ønske oss?
InaMina Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Vi ønsker oss bryllupsreisen av mine foreldre, da det faller seg veldig naturlig, ettersom min familie er en reisegal familie. Av hans foreldre vet vi rett og slett ikke, vi har liksom det vi trenger.
Brud-09 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Det hadde kanskje ikke vært så dumt... Men den har vi allerede betalt selv...
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Våre foreldre spyttet inn en del penger i bryllupet, og hjalp til med mye, så vi fikk på en måte gaven før bryllupet, da. Den beste gaven vi kunne fått, ville blitt veldig trangt økonomisk foruten den hjelpen
Brud-09 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2009 Ja, det er jo en kjempefin gave! Vi har jobbet masse ekstra og fått spart oss opp mesteparten av det bryllupet kommer til å koste, vi skal ikke ha det så stort så den biten ordner vi også selv. Begynner nesten å føle meg litt vanskelig jeg... Ikke meningen det altså! Supert at dere forteller hvordan dere har gjort det. Ikke så lett å komme på hva disse gavene kan være... Vi vil jo at det skal være noe som varer, noe vi trenger eller har lyst på...
¤flicka¤ Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Vi fikk gave i form av hjelp til å arrangere bryllupsfesten, både økonomisk og praktisk. Det var egentlig den beste gaven vi kunne ha fått
Møffi Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Vi får også økonomisk hjelp som gave - veldig kjekt! Siden det er fra foreldrene har den jo også sentimental verdi ( i tillegg til at den koster mye) Kunst høres jo bra ut, hvis dere en den typen mennesker, et eller annet møbel til hjemmet? - seng, spisestue, godstoler e.l. Det går jo også an å ønske seg penger hvis dere vet dere får utgifter i fremtiden ala huskjøp, oppussing og sånn...
leirbål Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Vi skal få en Kenwood kjøkkenmaskin. Det er noe vi ønsket oss veldig. Ellers hadde vi ønsket oss hagemøbler tror jeg.
Brud-09 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2009 Var jo kommet gode forslag her :-) Både vi og foreldrene vil at det skal brukes på en ting, ikke spyttes i huskjøp o.l. Vi vil at det skal være noe varig som noen her sa :-) Har tenkt på det med skikkelige madrasser selv også, for det er noe som en kanskje ikke er så flink til å ta seg råd til av egen lomme - og det varer jo ganske lenge i allefall. Kunst er vi litt usikre på, tenker at det da bør være noe som er litt tidløst... Og sånt har jeg ikke peiling på... Noen som har forslag til plasser i Trondheim hvor vi kunne sett på noe?
Fantorangen Skrevet 18. april 2009 #11 Skrevet 18. april 2009 (endret) Var jo kommet gode forslag her :-) Både vi og foreldrene vil at det skal brukes på en ting, ikke spyttes i huskjøp o.l. Vi vil at det skal være noe varig som noen her sa :-) Har tenkt på det med skikkelige madrasser selv også, for det er noe som en kanskje ikke er så flink til å ta seg råd til av egen lomme - og det varer jo ganske lenge i allefall. Kunst er vi litt usikre på, tenker at det da bør være noe som er litt tidløst... Og sånt har jeg ikke peiling på... Noen som har forslag til plasser i Trondheim hvor vi kunne sett på noe? Vi har sett på kunst her, Fine art. Det er jo ikke i Trondheim, men mye for enhver smakk for å se hva man liker. Vi liker disse godt, synes de er ganske tidløse. http://www.fineart.no/edoc/product_img/341817-3.jpg http://www.fineart.no/edoc/product_img/338120-3.jpg img-tagger fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 20. april 2009 av Arwen
Brud-09 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2009 Skal se på den siden :-) De bildene du la ut var fine, men ikke min stil :-)
Phaedra Skrevet 19. april 2009 #13 Skrevet 19. april 2009 (endret) Har dere hage? Kunne dere tenke dere frukttrær/bærbusker o.l.? edit: evntl. turutstyr? telt, sovepose, stormkjøkken osv.? Eller gode vinterklær og ski eller noe sånt? nye sykler? Har dere noen hobbyer? Endret 19. april 2009 av Phaedra
Cæmis Skrevet 19. april 2009 #14 Skrevet 19. april 2009 Regner med de velger noe fra ønskelisten som de andre. På ønskelisten står det ting fra Glasmagasinets ønskeliste + penger til reise. Dere kan jo ønske dere lommepenger til reisen? Kanksje dere finner noe fint når dere er ute?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #15 Skrevet 19. april 2009 Vi fikk gavekort på kunst fra min far og fikk da velge selv i ro og mak etter bryllupet.
Gjest Brudessa Skrevet 19. april 2009 #16 Skrevet 19. april 2009 Hva med noe som: - nye fine sykler til begge og sykkelvesker/sykkelvogn - turutstyr - nytt spisestuemøblement - ny seng/madrasser som tidligere nevnt - kiste fyllt med vakre tradisjonelle ting - møbler - opplevelser i form av gavekort på kultur, kunst, reise (til senere) eller noe dere kan gjøre sammen. - kano Ser at jeg ble vel natur-orientert her... Men iallefall noen innspill. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå