MissStiles Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 (endret) Denne helgen skal jeg hente frem sykkelen min. Få vasket den skikkelig. Gleder meg alltid til å sykle om sommeren. Jeg setter meg alltid et mål at jeg skal sykle dit og dit og, så og så langt. Tips til rensing av sykkel: http://oslopuls.aftenposten.no/aktivitet_f...ticle185337.ece Sykler dere? Endret 18. april 2009 av MissStiles
angeleyes Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Jeg trener ofte spinning og liker det veldig godt. Skulle ønske jeg hadde en sykkel til utebruk også. Jeg vurderer og kjøpe en denne våren. Det er så deilig å sykle turer ute nå som sommeren nærmer seg.
Passive Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Jeg fant frem sykkelen i påskeferien. Deilig å begynne dagen med en rask tur!
MissStiles Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 Igår tok jeg min første sykkeltur. Både godt og slitsomt! Men jeg gleder meg til det blir varmere når man kan sykle i litt mindre klær.
Aurela Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Jeg elsker sykkelen min (sånn utenom litt problemer med bremsene for tiden). Sykler overalt, til skolen, butikken, banken, byturer osv. Bor i Danmark, så det er kanskje litt mer naturlig her! Sykler minst en mil hver dag (frem og tilbake til skolen), i tillegg må man jo på butikken, til venner osv. Det er så deilig å kunne være uavhengig av dyr kollektivtrafikk, som har skjeldent med avganger. Var nylig hjemme på påskeferie, og det var helt ille hvor immobil jeg følte meg uten sykkel
MissStiles Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 Jeg elsker sykkelen min (sånn utenom litt problemer med bremsene for tiden). Sykler overalt, til skolen, butikken, banken, byturer osv. Bor i Danmark, så det er kanskje litt mer naturlig her! Sykler minst en mil hver dag (frem og tilbake til skolen), i tillegg må man jo på butikken, til venner osv. Det er så deilig å kunne være uavhengig av dyr kollektivtrafikk, som har skjeldent med avganger. Var nylig hjemme på påskeferie, og det var helt ille hvor immobil jeg følte meg uten sykkel Jeg var i danmark for litt siden og da så jeg at alle syklet. Det likte jeg. Jeg skulle ønske jeg kunne syklet overalt. Men jeg bor litt lengre unna skole/jobb. Derfor så sykler jeg alle andre steder.
Fortunatus Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Jeg elsker å sykle :D Liker mye bedre å sykle ute enn inne på treningssenter.. Kan stoppe opp og se på fine bygninger/utsikt/whatever. Får med meg mye mer handlevarer, og hvis en butikk ligger noen kilometer unna så er det bare å sykle
bergensjenta83 Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Jeg sykler ganske mye hit og dit.. men har ikke tatt vår pussen ennå og det fikk jeg svi for, for noen dager siden.. Har nesten ikke bakbremser og et bakdekk som er nesten på randen til å eksplodere om en liten stein kommer i veien. Jeg gikk på tryne når sykkelkjede hoppet av! Men når ikke jeg er noen ekpert på fiksing av bremser.. så må jeg jo bare levere den inne et sted og det gidd/glemmer jeg hele tiden
Gjest Løve66 Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 JA! Jeg sykler . Nesten hver dag, hele året. På vinteren er det ikke like kult bestandig, så på senvinteren - når det er vått og sølete på veiene og jeg ser ut som en liten grisunge etter en tur så gleder jeg meg stort til tørre og bare veier. Nå har veiene endelig blitt tørre og jamen har de blitt feid og vasket her og, så nå er også glasskår og småstein bortevekk. Det jeg ikke er så glad for er at jeg valgte en sykkel som krever litt for hyppig vask og rens. En hybrid med altfor mange gir, må rense kjedet ofte for å at den skal fungere ordentlig, men det hender jeg tar hurtigvarianten med tørr oppvaskkost på kjede og tannhjul før ny runde med olje. Jeg synes sykling er en super måte å komme seg fram på. Ofte mye kjappere enn bil i tettbyde strøk og man slipper parkeringsproblemer.
Gjest MissBella Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Jeg elsker å sykle og hente frem sykkelen min for noen uker siden. Dessverre ikke fått syklet så mye enda. Min egen feil! Jeg skal bli flinkere til det etter hvert. Sykle dit jeg kan sykle. Steder jeg ikke må ta buss mener jeg.
Gjest Gjest_optimisten_* Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Hadde lyst til å ta den store sykkelturen til sommeren. Og turen går i fra Nord til vestlandet. Er det noen som kunne tenke seg å slå følge med meg ? Bor i Rogaland
Skywalker Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 Hadde lyst til å ta den store sykkelturen til sommeren. Og turen går i fra Nord til vestlandet. Er det noen som kunne tenke seg å slå følge med meg ? Bor i Rogaland Kanskje vi treffes ett eller annet sted neste sommer? Du nordfra og til Vestlandet. Jeg fra Lindesnes og langs kystveien til Nordkapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå