Gjest Julie29 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Hei! Jeg har bestilt og mottatt prøver på foundation fra EM, og har fått små bokser med "pudder". Hvordan skal jeg påføre dette? Prøvde å ta litt i hånda og stryke det i ansiktet, og dette gikk greit, men det ble så mye gris?! Noen forslag til hvordan å gjøre dette?
Alsana Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Hei! Eg bankar berre forsiktig litt av pudderet ut i eit tefat (du treng mindre enn du trur) og påfører med EM sin flat top brush. Du treng ein kost med litt stor bust som helst er litt stiv, avhengig av kor mykje dekkevne du vil ha. Jo stivare bust, jo meir dekkande blir foundationen. Det beste er å kjøpe ein kost som er for mineralsminke, men i startfasen kan du jo kome unna med ein rougekost el.l. medan du testar ut fargar og slikt.
Gjest Julie29 Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Ok, så det blir som å bruke et pudder/pudderkost? Jeg trodde det måtte "gnis" inn, jeg.. Bruker vanligvis flytende foundation, så.. Takk for svar! Ps: I prøvepakken min bestilte jeg en matt type og en intensive, men ser ikke forskjellen egentlig, hvilken liker du/dere best? Har bare prøvd den ene på da, en av den intensive typen
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Ok, så det blir som å bruke et pudder/pudderkost? Jeg trodde det måtte "gnis" inn, jeg.. Bruker vanligvis flytende foundation, så.. Takk for svar! Ps: I prøvepakken min bestilte jeg en matt type og en intensive, men ser ikke forskjellen egentlig, hvilken liker du/dere best? Har bare prøvd den ene på da, en av den intensive typen Nei, det er ikke helt som å bruke pudder/pudderkost. Til mineralfoundation trenger du en kost til akkurat det formålet, Everyday Minerals selger koster på nettsiden sin, ellers får du ID-koster i butikk/på nettet. Litt produkt bankes ut i lokket, så jobber du produktet inn i kosten med sirkelbevegelser. Så påfører du i ansiktet med sirkelbevegelser og jobber deg godt inn. Det er forskjell på finishen på matt og intensive, men det ser du jo ikke før du har prøvd det i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå