Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Vi ser for oss at det hadde vært kjekt å kunne lage en liten midlertidig "terrasse" på gresset inntil husveggen. Ser at Ikea har disse lemmene: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60090639 Noen som vet om det er noen kroker på de slik at man kan hekte flere gulvlemmer sammen, eller ligger disse bare helt løst inntil hverandre?
Ole27 Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Kjøpte på Europris, finere og billigere enn ikea sine, de har klikksystem og koster 9 kr stk .. Helt genialt, ser megabra ut
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Trådstarter her. Takk for tips, de skal sjekkes ut! Husker du hvor store disse er? Jeg så etter de i brosjyren til Europris på nett men fant de ikke der.
Ole27 Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Trådstarter her. Takk for tips, de skal sjekkes ut! Husker du hvor store disse er? Jeg så etter de i brosjyren til Europris på nett men fant de ikke der. De er 30x30 - de er ikke i europris sin brosjyre, men jeg er overrasket over hvor bra de er. Koster 9 kr "flisa" mens de på ikea koster 29.90 pr stk. Hele verandaen på 13 kvadrat var dekket og lekker på 1 time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå