Gå til innhold

Hva er din erfaring med TIGI shampoo/balsam?

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~
Skrevet

Som tittelen sier, hva er din erfaring med Tigi shampoo og balsam?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skuffende... har prøvd både tigi shampo, balsam og diverse kurer og styling produkter. og jeg ble skuffet over alle.. lukter godt, men skuffende dårlig syntes jeg.

Skrevet

Er fornøyd med Tigi control freak ihvertfall, har ikke prøvd noen av de andre.

Skrevet

Jeg liker Dum Blonde Shampoo og Self absorbed balsam... Fint for det slitte haaret mitt..

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg bruker superstar shampo og balsam, og er superfornøyd! Den gir alt det volumet den lover, lukter nydelig og pleier håret også. Beste shampoen/balsamen jeg noengang har brukt.

Gjest postsekk
Skrevet

Bruker Moisture manic, og den funker bedre enn Redken gjorde hvertfall

Skrevet

Jeg fikk veskende utslett i hodebunnen... :forvirret:

Skrevet

Alt for lite fukt! Curls Rock var nesten ok, men etter den lysegrønne (som lukter ananas) ble håret mitt stålull.

Skrevet

Jeg har bare god erfaring.

Dumb blonde shampo og balsam er det beste jeg har vært borti, er også vedig fornøyd med headrush saken.

Jeg pleier aldri å ha så mye styling ting i håret, men tigi er noe jeg kommer til å fortsette med å bruke :)

Gjest Grafica
Skrevet

Konklusjonen er: Tigi er som alle andre merker, funker for noen, funker absolutt ikke for andre.

Skrevet

Det jeg har prøvd har iallfall vært knallbra. Jeg har brukt Dumb Blonde, samt den blå shampoen og balsamen, tror den heter Oatmeal & Honey.

Gjest dalieo
Skrevet

Bruker balsamen moisture maniac, og merker ikke særlig stor forskjell på håret. Litt skuffende. Det kjennes litt mykere ut, da.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med dumb blonde shampoo og balsam=) Håret mitt elsker det merket! har 8 forskjellige styligprodukter fra Tigi bedhead og, og liker alle kjempe godt! Dessuten lukter alt fantastisk!

Skrevet

Det er nok helt sikkert slik som sagt her at man må finne det som passer for seg.

Jeg brukte Tigi en bitteliten periode. Håret så ut som en mislykket atombombesprengning. Diger, fluffy sopp. Og jeg som bare har hår med normalt fall til vanlig...

Skrevet
Det er nok helt sikkert slik som sagt her at man må finne det som passer for seg.

Jeg brukte Tigi en bitteliten periode. Håret så ut som en mislykket atombombesprengning. Diger, fluffy sopp. Og jeg som bare har hår med normalt fall til vanlig...

:skratte: uffda!

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar Curls Rock shampo, men syns ikkje den er meir enn ordinær. Syns eg må bruka ganske mykje produkt før håret blir skikkelig reint. Har ikkje forsøkt balsamen, brukar sjelden balsam då håret blir så tungt.

Skrevet

Veldig fornøyd med Curls rock shampo, men syns ikke balsamen gir nok fukt. Har hatt flere stylingprosukter derfra som jeg er veldig fornøyd med, men Curls rock styling creme syns jeg blir veldig stiv i håret og jeg må vaske det hver dag (det prøver jeg ellers å unngå for det sliter).

Har hatt Dumb blonde shampo og balsam - var tålelig fornøyd men ikke kjempeoverveldet.

Gjest Divina
Skrevet

Jeg har brukt dumb blonde, og var sånn passe fornøyd med den. Jeg syns den gir godt med fuktighet til håret, og jeg tror den er bra om man har skadet eller slitt hår. For min del ble det litt vel mye..jeg fikk en del fall i håret mitt av denne shampoen. Også litt vanskelig å style håret etter å ha brukt den. Håret kjennes litt tungt.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Takk til de som delte sine meninger om Tigiproduktene :)

Skrevet
Jeg bruker superstar shampo og balsam, og er superfornøyd! Den gir alt det volumet den lover, lukter nydelig og pleier håret også. Beste shampoen/balsamen jeg noengang har brukt.

Jeg er også godt fornøyd med denne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...