Gå til innhold

Hudpleiemerker- hva er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Malene_*
Skrevet

Det finnes uttallige produkter og merker der ute, men hva anbefaler dere? Jeg tenker da på hudpleiemerker som fåes kjøpt i hudpleiesalonger som feks Matis, Guinot, decleor, dermalogica..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av slike merker har jeg kun prøvd md formulations og Decléor, og er veldig fornøyd med dem begge :)

Skrevet

Jan Marini! Jeg fikk aldri noe store resultater med Dermalogica, hadde uren hud og prövde det meste fra dem..

Skrevet (endret)

Det kommer vel mest an på hva huden din responderer bra på. Jeg har tørr, sensitiv hud, og har prøvd et utall forskjellige merker. Erfaringen er at alle merkene har et eller annet høydepunktprodukt. Derimot har jeg ikke funnet ett merke hvor jeg elsker alt. For tida bruker jeg en miks av produkter fra Dermalogica, Babor og PCA Skin, og det funker optimalt for de behovene jeg har. :) Men jeg forventer ikke at produkter skal utrette mirakler, for det meste av hudproblemer har nok heller årsaker som ikke lar seg behandle like enkelt, for eksempel hormonell bakgrunn.

Endret av Honesty
Skrevet

Mine favoritter er Decléor, Matis og MD men hva som er best er egentlig så individuelt at det gjelder å prøve seg frem før man finner sin favoritt. Finnes ikke noe fasitsvar på det dessverre :)

Skrevet

Sier meg enig med nadinice, Jan Marini er helt fantastisk. Jeg har også prøvd Dermalogica og MD formulations, men de er ikke i nærheten av så bra som Jan Marini.

Men som nevnes her, kommer det veldig an på hva slags hud du har. For meg som har slitt med uren hud, var Jan Marini best. Men jeg har en vennine som ikke sliter spesielt med huden som er veldig fornøyd med Dermalogica..

Så, ta en hudanalyse hos hudpleier. De kommer selvfølgelig til å prakke på deg de produktene de selger, men sjekk litt opp på egenhånd på nett først med hva som passer best til din hud med tanke på de merkene som nevnes her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...