Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Hei alle sammen. Jeg er ganske desperat! Jeg har sammboer, og vi har funnet ut at for å føle oss "nyforelsket for en kveld" så skal vi på date så ofte som mulig. Vi var ute 2 ganger i påsken, en gang på kino, og en gang var vi å spillte biljard, bowling og spiste ute. Hva annet kan vi finne på? Det er snakk om nå i kveld, og for de som lurte så er vi bare 18 og 20 år. Noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Hei alle sammen. Jeg er ganske desperat! Jeg har sammboer, og vi har funnet ut at for å føle oss "nyforelsket for en kveld" så skal vi på date så ofte som mulig. Vi var ute 2 ganger i påsken, en gang på kino, og en gang var vi å spillte biljard, bowling og spiste ute. Hva annet kan vi finne på? Det er snakk om nå i kveld, og for de som lurte så er vi bare 18 og 20 år. Noen forslag? Telttur? Fisketur? Teater?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Bor dere i Osloområdet er det gratis opera på storskjerm på Operataket kl. 18. Høres kanskje litt voksent ut, men Operataket er faktisk et ganske romantisk sted. Hvis dere bor et annet sted, er det hyggelig å gå ut å spise, eller hva med en hjemmedate med varmt vann og litt olje i badevannet, en god middag og masse starinlys
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Vi bor i stavager/egersund området... Vi pleier å ha "hjemmedate" med romantisk bad osv, derfor vil vi ut. Telttur var jo en god idé, teltet ligger hos min mor i egersund. skal snakke med ham om det:) Men vil gjærne ha flere forslag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå