Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Reiser til syden om 1 mnd og lurer på om jeg kan gjøre noe for å stramme opp HELE kroppen og at det faktisk synes i løpet av 1 mnd. Om jeg går ned noen cm i prossessen er det et veldig pluss. Treningsapperater jeg har er: - elipsemaskin - ergometersykkel - manualer (håndvekter) - hoppetau Hva bør jeg trene, hvor ofte og lenge? Noen glupe hoder her som vet hva som hjelper litt raskt;) Takker for alle innspill og ønsker alle en riktig god helg!
Chanel.No5 Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Klarer du å legge inn en tre kondisjonsøkter på 20-60 min, kommer an på intensiteten du kjører og en 2-3 styrkeøkter per uke så skal du fint kunne se resultater. Hadde ikke anbefalt så mye trening hadde det ikke vært for at du har dårlig tid. Fokuser på tung styrke og få pulsen godt opp under kondisjonsøktene. Veldig viktig at du ihvertfall har en om ikke to hviledager i uken også. Ville kjørt feks: Mandag: Kondisjon Tirsdag: Styrke Onsdag: Kondisjon Torsdag: Styrke Fredag: Kondisjon Lørdag: Hvile Søndag: Styrke eller en god tur/noe aktivitet ute kanskje. Varier kondisjosøktene på aktiviteter og apparater du ønsker og øk vekter på styrkeøvelsene så skal du se resultater. Legg gjerne inn en hviledag på feks. onsdag om det føles nødvendig!
Caramela Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Vil bare legge til at du bør også tenke over hva du putter i munnen
Chanel.No5 Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Vil bare legge til at du bør også tenke over hva du putter i munnen Gikk ut ifra at TS hadde dette under kontroll siden det bare var spørsmål om trening, men du har selvfølgelig helt rett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå