Gjest uklare signaler Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg er en gutt på 19 år som ble kjent med ei jente for et par måneder siden, og jeg ble raskt interessert i henne. Jeg er ganske uerfaren, men det virket som om hun er interessert i meg også. Jeg har blandt annet invitert henne på middag, noe hun takket ja til, og vi hadde det kjempe fint. Jeg har også endt opp med å sove over hos henne etter noen fyllekuler (etter jeg fulgte henne hjem) Alt så ut til å gå bra, så sist morgen etter at jeg hadde sovet hos henne so kom jeg inn på temaet om det var noe mellom oss, og hun sa nei :| Jeg ble ganske sjokkert, fordi vi har jo sovet sammen, flere ganger! og jeg har aldri gjort det før. Men hun sa at det var vanlig, og at det ikke betyr noe med mindre vi har sex. Vi har ikke kysset engang. Men jeg vil så gjerne ha henne. Hva skal jeg gjøre? Er det noe håp? eventuelle tips? PS: jeg er jomfru
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Ho der er bare til å glemme. Ho utnytter deg sikkert bare. Ha litt verdighet da!
leirbål Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Beklager. Hun ser nok bare på deg som en venn.
waco Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Hei selv om du er nitten år så kan man ikke si at det er noe mellom dere før dere har ligget sammen. Du må kjenne henne på innsiden først.
Jojo Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Hun sa jo nei. Best er å trekke seg unna, dersom hun visste ikke svaret på det direkte spørsmålet og bare svarte uten å tenke, kommer hun nok ettet deg:) Håper du finner ut av det snart!
Gjest TS Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Jeg vet at vi skal på samme fest i dag, og har kjøpt inn egg og bacon. Jeg lurer på om ikke jeg skal invitere henne hjem på mat etter byen, og så kansje hun ender opp med å sove hos meg Høres det ut som en idè?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Jeg synes du skal prøve å gjøre andre ting med henne også, som å gå på kino, ta en kaffe, gå en tur el.l. og bli bedre kjent med henne. Og så kan du etter hvert prøve å kysse henne. Det kommer ikke noe mer ut av å sove ved siden av hverandre, som dere gjør nå. Unntatt hvis du bare er ute etter sex. Men da må du jo prøve deg. Kan ikke bare være passiv som mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå