Gjest Gjest_Jente26_* Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg plages veldig med at jeg faktisk blir tent av å tenke på at min fastlege skal undersøke meg der nede. Ikke til vanlig. Men rett før jeg skal inn. Når jeg er inne går det over. men jeg blir gjerne veldig våt og hoven, så hun ser sikkert at jeg er tent. Det er ganske ekkelt. Jeg har tenkt på og eventulet onanere før jeg går inn, men er redd for at det vises at jeg har gjort det. Jeg er helt hetrofil, så langt jeg vet. men ser for meg at hun begynner å kose med meg. Har sett det på film, så tror det er derfor jeg tenker det. Er jeg allene om å tenke slik... Håper ikke det er helt uvanlig,, Jennte26
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Kanskje skifte til en fastlege som du ikke tenner på?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Måtte jo få et slikt svar.. Jeg tenner ikke på fastlegen min.. Jeg tenker på handlingen og blir tent. Det går over når jeg går inn døren. Men da er det litt sent der nede. Det er det som er plagsomt. Legge seg ned å vite at jeg er båte våt og klar der nede.. Hva tenker hun tro.. Er jo så glad når jeg kommer meg ut derfra igjen.. Jente26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå