Gå til innhold

Alene, de kveldene...

Atea

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er riktig å starte denne tråden, men jeg er igjen singel. Så lenge jeg vil, for eksen vil møte meg (Ihuff), jg vil ikke ,har endca følslser. Og vold og rus. Men det var ikke trådens mening.

Men alle i min alder er gifte og oppteate nesten hele tiden. Og det er jo ikke det samme å ringe når andre (mann eller andre) sitter og lytter, så hva gjør dere single de kveldene... gjerne når været er surt og alle er opptatte. Og man føler at man blir en landeplage om man ringer...særlig de dagene som er tunge.

Jeg kan kose meg alene, men det kommer kvelder.

Jeg liker morgenen best. Nå har jeg lånt dvd en hel pose full, men jeg har jo sett de fleste filmene før, og når jeg har en dårlig kveld, har jeg TUNGT for å sette på tv og film...

Bør jeg bare gjøre det?Jeg elsker jo gode flmer, selv om jeg har sett de før... tror noen filmer har jeg sett minst åtte ganger, og jeg elsker film.

Jeg ser både på d filmatiske og på resten, og ser gjennom ting som at "det er ikke realistisk".

Hva gjør dere, begynner å tro at jeg straffer meg selv men jeg er svært stille på kveldene på grunn av en eks som har og som truer meg.

Har vært på hyttetur i påsken, men nå er hverdagen kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...