Gå til innhold

mørk dress..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest feather

Jeg er invitert i et bryllup, og i invitasjonen står det "mørk dress".

Jeg har lett litt rundt på internett, og funnet endel ulike beskrivelser av denne kleskoden. Et sted stod det at kjolen for all del ikke måtte være lang. Et annet sted stod det kun "pen, litt pyntet kjole".

Jeg har nettopp kjøpt meg en todelt kjole på popin. Den er mosegrønn, litt skimrende stoff (som ser litt krøllete ut) med noen små påsydde perler nederst. Overdelen er ganske ettersittende, mens skjørtet er langt og ganske vidt. Er dette en kjole som kan brukes?? Jeg er redd den kanskje er litt for pyntet, men det er jo tross alt et bryllup..

Håper det er noen som har litt mer kunnskaper enn meg på dette området, som kan komme med noen råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Den kjolen har jeg sett (99% sikker) og den kan du trygt bruke hvis du ikke har en lang selskapskjole som passer bedre. Ingen fare!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Lang klassisk selskapskjole uten pynt, disse fåes i en rekke farger og snitt. Kombiner med ett stort sjal el. og du kan være sikkert på at du er korrekt kledd for ett bryllup. Husk og følg opp med matchende veske og sko- her er det mange som slurver.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...