Gå til innhold

Webcam

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_unhappy_*
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt??? jeg er mye borte fra ungene mine og når jeger borte sitter jeg med de på webcam.. jeg nå er det blitt rart...

Det fryser plusteslig.. så ca hvært 3 min:::( da må jeg restarte begge webcamene..

Noen som kna hjelpe meg så jeg kan snakke lenge med ungene uten at bilde fryser???

Har ett hely nytt Creative web cam

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du ikke spesifiserer hvilket program dere bruker til å kommunisere oncam, må man ta for gitt at du bruker følgemedikartongenware.

Enkleste løsningen kan kanskje være å bytte kommunikasjonsprogram? Prøve skype, icq, yahoo, msn eller en av de utallige voipklientene som har poppet opp siste årene? Eller et program for direkteoverføring?

Du kan også øke prioritet på kameraets prossesser.

Skrevet
Siden du ikke spesifiserer hvilket program dere bruker til å kommunisere oncam, må man ta for gitt at du bruker følgemedikartongenware.

Enkleste løsningen kan kanskje være å bytte kommunikasjonsprogram? Prøve skype, icq, yahoo, msn eller en av de utallige voipklientene som har poppet opp siste årene? Eller et program for direkteoverføring?

Du kan også øke prioritet på kameraets prossesser.

jeg bruker msn, fordi jeg kan ikke lagre så mange programmer på min bærbare av den grunnen til at det er min forettings data:)

Skrevet (endret)

OK, last ned Skype da, og skyld på at du vil spare bedriften for telefonutgifter ;)

Kjør antispionvareprogrammet, og windows update. Hent ny driver til kameraet? Hvordan er de to maskinene koblet opp mot nettet?

Endret av Kamikatze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...