Gå til innhold

skal jeg fortelle....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ebbedille

Søstera mi ble nettopp dumpa av typen etter et langt forhold.. Han hadde ikke de samme følelsene lenger... Det kom også opp en episode fra en god tid tilbake, der han hadde truffet ei annen, og at dette ikke var helt over.. Han hadde truffet henne ei helg, og når han gjorde det slutt, sa han at å møte henne igjen, var liksom toppen av begeret.... Men han sa at han ikke ville ha noe med henne å gjøre, det var følelsene som han ikke hadde lenger, som var det avgjørende... og i så tilfelle skulle han tenke seg om leenge, og evt. være sikker hvis han gjorde noe.... I tillegg bor hun i helt annen kant av landet....

Men nå i helgen.... Så jeg ham.... Der gikk ham hånd i hånd med ei annen dame!!! Jeg ble sjokka!!! Det var vondt å se, selv om det ikke er min eks!! (men det blir jo min eks-svoger, og vi hadde et kjempe bra forhold!!!) Fikk helt vondt i magen.... Ok, jeg kunne jo vært forberedt på det, men hadde -ganske naiv- valgt å høre på "toppen av begeret" -unnskyldningen.. Jeg ble jo som sagt sjokka, og helt borte vekk i mine tanker der jeg gikk videre.... Det jeg lurer på nå, er jo om jeg skal si noe til søstera mi... Hva syns dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Jeg hadde ikke sagt noe. Det er jo slutt mellom de, og ved å unødvendig få vite om hans nye forhold nå, strør du salt i sårene hennes. Tror ikke det hjelper henne noe videre heller ved å vite at han har funnet ei ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke sår henne ytterligere! Unngå det for enhver pris! Er det ikke slutt mellom dem da foresten? :roll:

Ok, svaret gir seg selv, i slike tilfeller........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...