Gjest daimyo Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Er Medium lysere eller mørkere enn Medium Beige? Jeg skulle hatt en farge som er bittelitt lysere enn medium beige, men en god del mørkere enn Fairly Light.
Honesty Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Medium er like mørk som medium beige, men mer rosa/mindre gul. Fairly Light er den neste ned i intensitet i den nøytrale skalaen, mens Fair er kald og Light er gultonet. Kanskje du kan kjøpe en liten boks fairly light og blande med medium beige hvis medium blir for rosa? For meg ble den gråaktig på huden.
Gjest daimyo Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Aha! Jeg må ha gultonet foundation. Blander nå Medium Beige og Fairly Light, men kunne tenkt meg å kjøpt én som passer bra. Men betyr dette at Light er omtrent som Fairly Light, bare gultonet? Da bør jeg vel ha den istedet for Fairly (den er egentlig altfor lys for meg, ble kjøpt ved en feil men som sagt bruker jeg den til å blande ut mørkere farger på vinteren).
Honesty Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Jeg mener at Light og Fairly Light er like mørke/lyse, men er forskjellige i tonen. Light er gultonet, fairly light er nøytral. På samme måte er Medium kald, mens medium beige er nøytral. For meg virker de gultonede (for eksempel Light) hos Bare Minerals veldig gule, men jeg merker for min egen del at medium beige har litt for mye rødt i seg, på en måte. (Jeg bruker ikke lenger Bare Minerals, men heller GloMinerals og Laura Mercier fordi fargeutvalget er bedre, og finishen bedre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå