Gå til innhold

Tvungen

Gjest Gjest_usikker_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Jeg har vært sammen med sambo i 6 år nå.. i begynnelsen hadde vi et kult sex liv men nå 6 år etter føler jeg meg tvungen til sex.. rett og slett.

Sån går det for seg :

Kom hit di kjerring jeg er kåt, legg deg over borden jeg vil ha sex..^^ Og gir jeg han ikek dte får jeg og ungene gjennom gå ett helvetes humør fra han ^^

Og om jeg er syk og ligger i senga kommer han bare inn å sier: jeg skulle bare skjekke om du sov^^ etter 5 min sier han: Jeg bir så kåt av å seg deg ligge der .. så kler han bare av meg selv om jeg sier nei og dytter han bort^^ og fordi han vet at jeg ikek blir våt av han tvinger seg på slikker/spytter han meg våt^^

Å 2 min sider er jeg full av sæd og han er blid resten avjeg har ingenting å si nei ... dagen og lar meg være i fred^^

Hans fethich er rumpa mi.. Han går rundt å maser om å få ta meg i rumpa hele dagen.. men trygler å ber han stoppe å si sånt for jeg liker det jo ikke.. det er jo vondt;(

Men Jeg har ingenting jeg skulle ha sagt..

jeg vt liksom ikke hva jeg skal gjøre.. Vi har vært i lag i over 6 år er forlovet og har 2 unger..''

jeg har ikek hatt sex på over 3 år... jeg har bare blitt pulet^^

Jeg har utallige gager sagt til han at han får ikke lov å gjøre sån og det varer bare i n2 dager så er han kåt igjen... Jeg samme skjer igjen^^

men i det siste har jeg begynt å tenke... Kansje alt detta er min feil liksom .. Da jeg var 8-10 år ble jeg voldtatt av en nabo flere ganger i uken :( jeg kunne ikke si noe for da ble jeg drept av vennene hans.. og jeg ble "tatt av vennene og"

Kansje jeg bare kan brukest og ikek nytes::(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er forferdelig. Du er NØDT å ta dette opp med han. Blir nærmest kvalm av det du skriver her. Det er ikke normalt å bli behandlet som en puledukke.

Skrevet

Er d sikker på at du hadde vært så mye lykkeligere om han ikke var kåt på deg? At han for eksempel heller var mer kåt på nabodama?

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet
Dette er forferdelig. Du er NØDT å ta dette opp med han. Blir nærmest kvalm av det du skriver her. Det er ikke normalt å bli behandlet som en puledukke.

jeg tar det opp med han ca en gang i månden.. jeg gråter alltid når jeg snakker med han om det.. men ingenting hjelper...

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet
Er d sikker på at du hadde vært så mye lykkeligere om han ikke var kåt på deg? At han for eksempel heller var mer kåt på nabodama?

Heller hu enn meg ^^

Skrevet

Hø? Hva for et argument er det?

Skrevet

Jeg vet ikke hvem som skjuler seg bak nicket waco, men for en kvalmende kommentar fullstendig blottet for sympati.

Til ts: det er IKKE din "feil", men det er samtidig riktig at vi alle må sette grenser for hvordan andre får behandle oss. Du kan ikke å sette grenser for deg, og jeg er ganske sikker på at du trenger hjelp til å utvikle denne egenskapen. Jeg synes du skal søke hjelp for å bearbeide gamle traumer samt opparbeide et selvverd slik at du kan fylle livet med mennesker som viser deg omtanke og respekt.

Mannen din høres ut som en person jeg ikke ville vekslet to ord med en gang. Ingen kan ha det bra i et forhold hvor ikke respekt er naturlig.

Skrevet

Tråden er ryddet.

-jolie (mod)

Skrevet (endret)

Ts. Det du beskriver er veldig ille. Jeg vil gjerne at du tar kontakt med et familie vern kontor, og ber om en time.

Aller helst med mannen din, men vil han ikke, så gå dit uten han.

Ingen bør bli behandlet som du blir.

Det du forteller at du opplevde som barn er forferdelig. Du hadde ingen skyld i det som hendte når du var lite, og det var galt.

Det som skjer med deg nå er også galt.

Du er helt sikkert en flott kvinne, som kan nyte og nytes. Og at forloveden din oppfører seg som en drittsekk er ikke din skyld!

Kan du gå til fastlegen din og be om time hos psykolog? Jeg tror at (nesten) alle som har opplevet det du har gjort, gir seg selv skylden etterhvert.

Men det var ikke din skyld, og det er ikke din skyld!

En flink psykolog vil hjelpe deg å bli glad i deg selv, og ikke finne deg i denne oppførselen fra noen! Og både fastlegen og psykologen har taushetsplikt. det betyr at de ikke kan si noe til mannen din om hva dere har snakket om.

Endret av leirbål
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

TS: Det du opplever er jo ren voldtekt!! du må komme deg vekk før han ødlegger både deg og barna! Snakk med familien, vernekontor, hva som helst! bare få det gjort!!

Jeg begynner nesten å gråte av dette.. :(

Endret av mrs_bond
Skrevet
TS: Det du opplever er jo ren voldtekt!! du må komme deg vekk før han ødlegger både deg og barna! Snakk med familien, vernekontor, hva som helst! bare få det gjort!!

Jeg begynner nesten å gråte av dette.. :(

Jeg sitter med tårer i øynene nå. Stakkars deg! Du beskriver jo nesten voldtekt! Det er lett for "oss" som skriver her at du må komme deg bort fra denne mannen, men prøv hvertfall å komme deg bort for å få hjelp. Jeg ville heller snakke med et krisesenter for kvinner. De kan mer om slike psykiske og fysiske overgrep som du er offer for, enn familiekontoret! Snakker her av erfaring.

Skrevet

Nå får du skjerpe deg, waco. Du kan spare deg for sånt i slike tråder.

Til deg som startet tråden: Dette høres virkelig ille ut. Man skal ikke ha det på den måten. Han behandler deg ikke med respekt. Du har tydeligvis forsøkt å sette grenser for ham. Spørsmålet er da hvor lenge du orker å la ham behandle deg på denne måten. Du er verdt mer enn dette. Og du kan få et liv uten ham, hvor du kan ha det godt alene, eller hvor du kan være sammen med noen som respekterer deg og dine grenser.

Jeg syns rådet om å oppsøke familievernkontor er godt. Der kan du komme alene eller du kan ta med deg mannen din. Det er et gratis tilbud, hvor du kan snakke med noen om hvordan du har det, og hvor du eventuelt kan få støtte til å komme deg ut av forholdet. Der kan du også få praktisk informasjon og råd angående separasjon/skilsmisse og barnefordeling, hvis det blir aktuelt.

Gjest Takker:)
Skrevet

Jeg vil bare takke alle dere som har gitt meg støtte i denne tråde:) Det var godt å høre rådene deres;) Jeg skal ta kontakt med noen kontroren , ikke krisesenteret da mamma startet det:P

TUSEN TUSEN takk alle sammen;)

Skrevet
Jeg vil bare takke alle dere som har gitt meg støtte i denne tråde:) Det var godt å høre rådene deres;) Jeg skal ta kontakt med noen kontroren , ikke krisesenteret da mamma startet det:P

TUSEN TUSEN takk alle sammen;)

Det er bra at du søker hjelp. Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg. Og husk at selv om det blir bra en stund er det ikke greit om det glir tilbake i gamle mønstre.

Skrevet

Dette er voldtekt, spiller ingen rolle om det er samboeren din. Han påtvinger seg sex med deg som du ikke vil ha. Håper du kommer deg ut av dette... Du er verdt så mye mye mer :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...