Gå til innhold

Liker en jente, vet ikke hvordan ta kontakt

brunzukker

Anbefalte innlegg

Hver gang du er på jobb, så klarer ikke hjernen min å slutte å tenke. Tenke, på hva jeg skal gjøre eller ikke gjøre.

Tenker? Hvor sitter hun? Hvordan ser hun ut i dag? Tenker på det silkemyke blonde håret, som faller ned mot skuldrene dine.

Lurer på om jeg skal si noe. Hva skal jeg si? Hvordan skal jeg si det? Kanskje jeg ikke skulle si noe?

Bedre å la vær? Er hun singel? Er hun opptatt?

Vet ikke helt hva som foregår i hodet mitt. Vel du går og går rundt i hodet mitt.

Jeg synes jeg burde si noe, jeg har ventet på det perfekte øyeblikk, saken er slike øyeblikk kommer aldri.

Det er et eller annet ved deg, får ikke helt tak på hva det er, men det er noe. Noe spesielt.

Om det er øynene dine, blikket ditt eller håret ditt når du drar fingrene dine gjennom det.

Jeg vet ikke jeg, følte bare at jeg måtte si dette her. Du har vekket interesse hos meg.

Jeg føler vanligvis ikke så mye, ikke pleier jeg å dele disse med noen heller, under normale omstendigheter.

Jeg føler meg litt usikker når jeg deler mine indre tanker for en komplett fremmed, men intet våger intet vinner? Eller hva?Samtidig, hvor ofte får man muligheten til å se en så naturlig pen jente som deg.

Har du type, så synes jeg han er verdens heldigste kar. Jeg vet ikke om han helt vet hvor heldig han er. Er du singel, men ikke interessert, så ønsker jeg deg lykke til.

Man får lyst til å utforske litt, noen ganger. Finne ut av ting.

Eller blir man sittende og sture, What if?

Den feilen har jeg gjort før. Skal ikke gjøre det denne gangen. Hva er det verste som kan skje? Du sier nei, vel da får jeg kommet meg videre ihvert fall. Skulle ønske jeg møtte deg under sosiale omstendigheter, da hadde dette vært så mye enklere.

Gode ting i livet får man ikke, man må gjøre seg fortjent til det.

En ting er jeg sikker på, hadde du holdt meg i handa, hadde jeg aldri sluppet den.

Dette har jeg lyst til å skrive til henne, hva synes dere jenter/kvinner der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver gang du er på jobb, så klarer ikke hjernen min å slutte å tenke. Tenke, på hva jeg skal gjøre eller ikke gjøre.

Tenker? Hvor sitter hun? Hvordan ser hun ut i dag? Tenker på det silkemyke blonde håret, som faller ned mot skuldrene dine.

Lurer på om jeg skal si noe. Hva skal jeg si? Hvordan skal jeg si det? Kanskje jeg ikke skulle si noe?

Vet ikke helt hva som foregår i hodet mitt. Vel du går og går rundt i hodet mitt.

Jeg synes jeg burde si noe, jeg har ventet på det perfekte øyeblikk, saken er slike øyeblikk kommer aldri.

Det er et eller annet ved deg, får ikke helt tak på hva det er, men det er noe. Noe spesielt.

Om det er øynene dine, blikket ditt eller håret ditt når du drar fingrene dine gjennom det.

Jeg vet ikke jeg, følte bare at jeg måtte si dette her. Du har vekket interesse hos meg.

Jeg føler vanligvis ikke så mye, ikke pleier jeg å dele disse med noen heller, under normale omstendigheter.

Jeg føler meg litt usikker når jeg deler mine indre tanker for en komplett fremmed, men intet våger intet vinner? Eller hva?Samtidig, hvor ofte får man muligheten til å se en så naturlig pen jente som deg.

Har du type, så synes jeg han er verdens heldigste kar. Jeg vet ikke om han helt vet hvor heldig han er. Er du singel, men ikke interessert, så ønsker jeg deg lykke til.

Den feilen har jeg gjort før. Skal ikke gjøre det denne gangen. Hva er det verste som kan skje? Du sier nei, vel da får jeg kommet meg videre ihvert fall. Skulle ønske jeg møtte deg under sosiale omstendigheter, da hadde dette vært så mye enklere.

En ting er jeg sikker på, hadde du holdt meg i handa, hadde jeg aldri sluppet den.

Dette har jeg lyst til å skrive til henne, hva synes dere jenter/kvinner der ute?

Jeg er en mann og jeg hadde blitt livredd. Særiøst.

Du hørest klengete ut, usikker... Du helgarderer deg. Og om du ikke har snakket med eller kjenner henne, virker du som en stalker i mine øyne...

Hun derimot blir sikkert veldig smigret og men det spørst om dette blir et langt fint forhold osv.

Men det spørs også om hun er vant til kontakt fra menn osv. også. Er hun desperat er det en ting, er hun vant med å ha mange gode menn rundt seg, har hun kanskje vanskeligheter for å se hvorfor nettopp deg.

Men dette er jo bare min personlige vurdering. Mye rart har skjedd gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man lurte på hvorfor prostitusjon fantes?

Dere jenter gir menn ingen sjanse av og til!

Skriv et halvkort brev til henne og avvent svar. Beste håper du har. (Nei, har ikke lest førsteposten, gjør det hver gang, men svaret under var bare provoserende.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og syns det var veldig søtt det du skrev :)

Hva med å bare spørre henne om noe sånn som : Hadde du en fin påske? Hva gjorde du da?

Hvis hun har type så har hun mest sannsynlig gjort no sammen med han som du da vil få høre om.. Så da vet du kanskje om hun er singel eller opptatt..

Hva med å spørre om hun har planer for helgen ? Om hun kanskje vil finne på noe med deg ? Dra å bowle eller no? Da vil du få mulighet til å gjøre no sosialt med henne..

greit å ta det litt rolig å små flørtre med henne først ( ikke bare buse ut med hvor utrolig vakker du syns hun er og at du liker hun så utrolig mye) Men gi små hint.. " Så fin du var på håret i dag" " fin genser, er den ny" Hvis at du legger merke til henne.. Er hun borte en dag så kan du vise at du la merke til det, men å si no som,, la merke til du var borte igår, var du syk?

Du kan jo også spørre henne om hun har facebook ( ganske vanlig spørsmål det) Der vil du kunne se om hun er singel..

Ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Hei! Først vil jeg si at det du skrev var veldig søtt :)

Men; jeg tror faktisk jeg ville blitt litt skremt hvis en gutt jeg ikke kjente skrev dette til meg; type; hvordan kan han "elske" meg så høyt uten at vi kjenner hverandre på en måte.

Så mitt tips til deg er som noen over her skrev; start litt mer i det små, spør henne enkle spørsmål og virk interessert, sånn at det kanskje blir naturlig at dere kan finne på noe osv..

Hvis det går bra, noe det sikkert gjør da de fleste vil bli smigret over å bli likt - kan du kanskje ved en senere anledning skrive/si noe av det du skrev her til henne !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er dømt til å mislykkes. Men, kan jo være greit å kjøre på bare for å få gjordt det, bedre det enn å gjøre ingenting, men ikke forvent noentingsomhelst annet enn at ho friker ut.

Alternativt, spør om ho blir med på kafé en dag eller noe slikt - uten å si noe mer om hva du synes om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes det var søtt på en måte, men jeg hadde for å være helt ærlig fått ganske panikk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ta gjerne kontakt med henne, men moderer deg noe. Du trenger ikke komme med voldsomme kjærlighetserklæringer i første omgang. Det kan skremme folk vekk før du i det hele tatt får sjansen til å bli kjent med dem.

Spør om hun har lyst til å finne på noe sammen med deg en gang. Foreslå noe helt konkret, som en kaffe e.l, og tid og sted.

Så tar du det derfra. Men ikke bli for intens på første møtet. Ta det rolig og oppfør deg helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på ei jente istad, gikk rett i dass. Er fryktelig deppa nå. At du ikke har noe å tape er bare tull, du må være sikker på at hun er interssert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man lurte på hvorfor prostitusjon fantes?

Dere jenter gir menn ingen sjanse av og til!

Skriv et halvkort brev til henne og avvent svar. Beste håper du har. (Nei, har ikke lest førsteposten, gjør det hver gang, men svaret under var bare provoserende.)

Svaret under var vel fra en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Dette er som å høre storyen mellom meg og typen. Han satt slik lenge og "så" på meg, mens jeg viste såvidt hvem han var. Tilslutt, etter julebordsdrinkene hadde fått han til å prate litt til meg, tok han mot til seg og spurte forsiktig om vi kunne møtes(Realt fjortis spurte om vi kunne møtes på byen på kvelden, rånemåten:)

Synes han var søt der han sto på sine knappe 18 år, og bestemte meg for å gi han en sjangse. Og dette var full klaff, og vi har nå vært kjærester i snart 4 månder:) Anbefaler deg bare og gå bort til henne og prate, ikke vær redd! Det væste svaret du kan få er at hun er opptatt! :)

Jeg ble hvertfall ganske forundret da han kunne fortelle meg detaljer fra de få samtalene vi hadde hatt, og at han snart hadde pennesamling pga alle pennene han hadde vært oppe og spurt om til meg:)

LYKKE TIL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_Gjesten_*

Å møtes er ofte ikke det vanskeligste. Det er hva man skal prate om. Det pinligste som finnes er jo stille stunder, altså holder praten i gang. Noen som noen tips her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg prøvde meg på ei jente istad, gikk rett i dass. Er fryktelig deppa nå. At du ikke har noe å tape er bare tull, du må være sikker på at hun er interssert.

Ikkje alle jentene du prøver deg på vil finne deg tiltrekkende :P helt normalt og ikkje noe å bli deppet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Det du skriver er kjempesøtt og rørende . Men jeg ville fått bakoversveis om jeg plutselig mottok en slik ærklæring fra en jeg ikke kjenner - eller kanskje aner er intrisert engang SKRIFTLIG .

Det mest sjarmerende er om du viser intresse og mot - når de ser henne . Forsøk å kom i samtale med henne - eller gå bare rett bort å snakk med henne litt, du trenger ingen unskyldning for å gå bort å snakke med henne , husk på det ! - fint vær i dag ikke sant ? La samtalen komme igang . Spør henne da etter hvert om hun er singel ? Spørsmålet forteller jo henne at du er muligens intrisert . Du vil se hennes reaksjon når du spør . Sier hun at hun er singel - Ja så spør straks om hun vil bli med deg ut på et eller annet . Du er jo utrolig heldig som vet hvor du finner henne . Mange menn før deg har gjordt dette. Du er ikke den første mannen på jord som nervøst har nærmet seg henne ..he he Det er bare søtt , sjarmerende - og kan faktisk få henne til å falle pladask for deg . Er utrolig viktig at du viser at du har så lyst på henne - at du faktisk bare går rett bort til henne . Da viser du at du har mot og guts - du er ingen tafatt taper ... Du viser du tar inisiativ - og det er viktig - om hun skal falle for deg ( forelske seg i deg ) og synes du virker intrisang og spennende ...må du vise såpass mot . At du våger gå bort å prate med henne . Lat som ingenting - prat om hverdagslige ting .Akkurat som om du bare er pratesyk ...så ser du kjemien og tonen an . Går du ofte bort å prater litt med henne ...skjønner hun tegninga etterhvert . Kanskje hun da følger opp - og kommer på eget inisiativ til deg ? Oppsøker deg ...bare for å prate litt - forde dere har god tone og er blitt " venner " på jobb ...så utvikler det seg naturlig til noe mer etterhvert .

Ingen dame biter . Slapp av . Er hun opptatt . Vil hun si det på en pen måte . Og du trenger ikke føle noe nederlag forde . Er normalt å like noen . Sjangsen er størst for at hun vil bli med på date med deg tror jeg - OM hun er singel . Klart hun vil synes du er spennende og ønske å bli litt bedre kjent . Tror nok hun takker ja til en date - det er jo uforpliktende tross allt . Så bare mot deg opp - og gå bort å prat med henne i morgen .

Du kan ikke gå rundt i årevis å lure på om hun er singel eller opptatt .Da kaster du vekk tiden din . Og i mellomtiden kan hun faktisk finne seg en annen mann som vil beile til henne - og da er det for sent ! ..så ikke somle med å kontakte henne . Så vær rask ! Ta henne før hun blir " opptatt " ...he he Lykke til - hilsen WW

FORTELL HVORDAN DET GÅR !!! LOVE DET ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...