Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg har nettopp hatt TR, og den var ikke kortere enn den pleier å være, men lysere på slutten, og i tillegg så har jeg fått lyserosa utflod noen ganger i dagene etter TR (det har jeg ikke fått før). Jeg tror ikke at jeg er gravid, men bare lurte på om noen har opplevd det samme? Jeg ser mye om lyserosa utflod her når jeg søker, men finner bare steder hvor det står om lyserosa før eller i stedet for TR og at det da muligens kan være graviditet. Ingen graviditetssymptomer ellers her (bare noen kviser som ikke vil bort som jeg ikke pleier å ha så mye av og så lenge), og jeg fikk jo TR så jeg tviler på at det er noe håp... Blir bare litt nyskjerrig på hva det kan være. Sikkert bare en rar syklus?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 hei, jeg vet jo egentlig ikke mer enn deg, en graviditetstest vil jo fort gi deg ett svar. men om jeg skal tippe tror jeg dette bare var litt "rester" fra mensen. har du nylig sluttet på hormonell prevensjon? om så, kan dette tulle til systemet og kroppen gjør ting du aldri har sett før. ellers ville nok jeg ikke lagt mer i dette- dessverre (om dere er prøvere). lykke til videre
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Takk for svar, Gjest_gjest_* Vi har vært prøvere i over et år, så det er ei stund siden jeg har slutta med hormonell prevansjon. Jeg har ingen forhåpninger, men lurer på om jeg skal ta en test en dag snart uansett. Skal bestille ferie snart til et sted jeg ikke vet om jeg kan dra om jeg er gravid, så da får jeg heller teste før og heller håpe at turen må avbestilles igjen (selv om jeg har veldig lyst å dra på tur)
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Takk for svar, Gjest_gjest_* Vi har vært prøvere i over et år, så det er ei stund siden jeg har slutta med hormonell prevansjon. Jeg har ingen forhåpninger, men lurer på om jeg skal ta en test en dag snart uansett. Skal bestille ferie snart til et sted jeg ikke vet om jeg kan dra om jeg er gravid, så da får jeg heller teste før og heller håpe at turen må avbestilles igjen (selv om jeg har veldig lyst å dra på tur) Hei på deg! Jeg hadde mens-liknende blødning selv om jeg var gravid. Hadde prøvd lenge, og gadd ikke teste hver måned lenger. Da jeg begynte å blø en ukes tid etter mens igjen, tok jeg en test for å utelukke det. Og den var positiv. Gikk til h* med den graviditeten (men det var ikke poenget mitt). Tenker bare at du kanskje burde ta en test for å være helt sikker Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg fikk tatt test i går og den var som ventet negativ. Men da vet jeg hvertfall, og får håpe på neste PP i stedet Man blir litt i tvil når det plutselig skjer ting med kroppen som ikke pleier å være sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå