Gå til innhold

Susan Boyle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke skue hunden på hårene! Damen er fantastisk! Flere millioner som har sett videoen på youtube allerede, hun er verdenskjent! Hvem hadde trodd det?! :D

Skrevet

Folk glor fordi hun er pr definisjon "ikke billedvakker". Sikkert ikke så mange som ville blitt imponert om hun var "billedvakker". Hun er flink til å synge, men jeg har hørt mange som er flinkere. Unner henne likevel en evt seier.

Skrevet

Hun har en utrolig vakke stemme, har ingenting å si med at folk ikke hadde synes det hvis hun var billedvakker.

Skrevet

For en amazing stemme!!!! Syns hun er søt jeg...:)

Skrevet

Hun er helt utrolig flink! :)

Skrevet

Helt fantastisk!!!!!

Har spilt klippet om og om igjen!!

Skrevet

Jeg syns hun er sjarmerende, og synger vakkert. :)

Gjest ingen sangfugl
Skrevet

Jeg likte de lange maskene på folk og dommere da dama begynte å synge... Som man sier, man skal ikke skue sangfuglen på fjærene....... Det er noen som tror at kun de vakre kan være flinke til noe men sånn er det nå engang ikke........

Skrevet

Jeg må si jeg ble gledelig overrasket da jeg hørte hennen synge! Det var helt utrolig synes jeg...

Stå på Susan Boyle!

Skrevet

Hun er flink til å synge men wow effekten blir til pga at man dømmer etter utseende og ikke forventer så mye. Glem hvordan dama ser ut og bedøm henne da. Jeg mener at hun ikke er sååå flink og unik som folk skal ha det til.

Skrevet
Hun er flink til å synge men wow effekten blir til pga at man dømmer etter utseende og ikke forventer så mye. Glem hvordan dama ser ut og bedøm henne da. Jeg mener at hun ikke er sååå flink og unik som folk skal ha det til.

Jeg synes hun er så bra og flink som folk skal ha det til. Har hørt flere versjoner av sangen hun sang på auditionen, ingen av dem er så bra som det hun presterte.

Skrevet

Helt enig. Hun kan synge, uten tvil, men har hørt bedre.

Skrevet

Hvorfor blir folk overrasket over at mindre pene kan synge pent?

Skrevet

Hun var helt fantastisk. Fikk helt sjokk! Og frysninger :)

Skrevet
Hvorfor blir folk overrasket over at mindre pene kan synge pent?

Visste du ikke at stygge mennesker var dumme og talentløse? Trodde det var en opplest og vedtatt sannhet som ble banket inn i hodene våre i ung alder.

PS: Jeg er en av de mindre pene og i tillegg overvektig. Jeg kan ikke synge pent, men jøss som jeg har opplevd å bli undervurdert til de grader på mange andre områder i livet.

Skrevet

Privat synes jeg Paul Potts var mye bedre, da fikk jeg tårer i øynene da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...