Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #1 Del Skrevet 18. april 2002 Kjøpte vaginakuler til min sambo i går. hun sa hun ønsket seg det, så da regner jeg med at det er safe å gi det til henne. Sånne kuler brukes jo til å trene opp musklene i vagina, men hvordan er det å gå med dem? Behagelig? Hva er deres mening/ erfaring med slike kuler? Tenkte jeg skulle gi dem bort på lørdagen, bare "putte dem inn" og si at hun kan gå med de i dag. Ikke "putte dem inn" sånn helt uten videre altså Hvordan hadde dere reagert på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 18. april 2002 #2 Del Skrevet 18. april 2002 Rått......... Jeg ville blitt henrykt...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 18. april 2002 #3 Del Skrevet 18. april 2002 Det finnes to typer vaginakuler: De som vibrerer (og som man blir kåt av), og de som ikke vibrerer men som kun er for å trene musklene. De som vibrerer er det meningen at man kan "gå med en hel dag". De andre klarer man knapt å ha inne mer enn 10-15 minutter -det er ikke spesielt behagelig (iallfall er de ikke laget for at man skal bli kåt av dem). Dette til info. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå