Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har noen rare fakter som gjør meg litt bekymra. Han liksom spenner hele kroppen og gjør grimaser, og noen ganger roper han høyt samtidig. Presser veldig. Det likner nesten på spasmer, men han gjør det selv på en måte. Ingen av de andre i barselgruppa mi gjør sånt, så derfor er jeg litt redd for at det er noe galt eller noe. Hva kan dette være? Noen andre som har vært borti sånt?

(Sønnen min er 8 månder)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tics? Men jeg vet ikke om så små barn kan ha det. Ta deg en tur på helsestasjonen og prat med helsesøster, du.

Skrevet
Sønnen min har noen rare fakter som gjør meg litt bekymra. Han liksom spenner hele kroppen og gjør grimaser, og noen ganger roper han høyt samtidig. Presser veldig. Det likner nesten på spasmer, men han gjør det selv på en måte. Ingen av de andre i barselgruppa mi gjør sånt, så derfor er jeg litt redd for at det er noe galt eller noe. Hva kan dette være? Noen andre som har vært borti sånt?

(Sønnen min er 8 månder)

tourette?

Gjest annemor30
Skrevet

(Sønnen min er 8 månder)

For at du skal slippe og engste deg unødvendig for barnet ditt anbefaler jeg å ta kontakt med helsestasjonen!! på svarene som kan komme her kommer han til å ha mange alvorlige sykdommer tror jeg! Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...