Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Hei, jeg er en jente på 16 år, som har hatt kjæreste ganske lenge nå. Han er kjempe grei, men han maser, eller hinter om sex. Jeg er veldig usikker, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre! Når vi er hjemme hos meg eller hos han, så kysser vi, men han begynner å ta ved trusa mi, og opp ved fitten, og det er litt ukomfertabelt. Det er jo litt deilig (flaut å si )! Men jeg føler meg litt utilfreds, og så sier jeg nei, og det blir pinlig. NOEN RÅD? Anyone?
Gjest gihanenklaps Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 bare gi han et skikkelig klaps på kinnet og skrik at han skal gå ut. begynn og grin og han får dårlig samvittighet. End of story.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Ikke la deg presse til å ha sex hvis du ikke er klar for det. Hvis han ikke respekterer det, er han ikke moden nok til å ha kjæreste. Når du er klar for å ha sex, blir det en helt annen sak. Da kjenner du det med hele deg, uten å være i tvil. Ikke stress med noen ting. Du er fortsatt veldig ung, og er man ikke klar for sex, er det best å vente.
angeleyes Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Fortell ham at du ikke føler deg helt klar enda og ønsker å vente litt. Det bør han respektere. Ikke ha sex med ham kun fordi han maser om det. Gjør det når du selv føler at du er klar.
Cognizance Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Hopp i det og pul på! Disse rare idéene du har at det er flaut eller pinlig å være kåt kommer du over etterhvert.
leirbål Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Det høres ikke ut som om du er klar for å ha sex med ham, så jeg vil råde deg til å vente. Skyv vekk hånden hans, og si at du ikke vil. Selv om han blir frustrert har du krav på at han respekterer deg.
Amalie_85 Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 Syns og det høres ut som du ikke er helt klar. Og jeg råder deg til å vente til du føler deg klar. Jeg hadde sex før jeg var klar for det, og jeg angrer den dag i dag på det. Skulle vært tøff nok til å si nei, selv om han aldri trengte seg på sa jeg aldri ifra om hvordan jeg følte det. Husker mamma sa til meg en gang at man burde utforske seg selv. Den gangen så syns jeg ho var kjemperar som kunne foreslå noe sånt. SÅ FLAUT! Nei, det kunne jeg ikke gjøre. Men i dag ser jeg jo hvorfor ho sa det. Hadde jeg gjort det hadde jeg nok vist mer om min egen kropp og vært mer trygg på min egen seksualitet.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #9 Skrevet 19. april 2009 Jeg var klar for seksuell aktivitet før jeg var klar for samleie. Hvis det samme er tilfelle for deg - du sier du synes det er deilig når han tar på deg, og det ar slett ikke flaut, bare fint og naturlig - så kan dere jo bli enige om hva som er "tillatt" på forhånd, så vil du slappe mer av i situasjonen når du vet at han vet hva du synes er greit og ikke. Jeg hadde f.eks "gni seg mot hverandre" sex og oralsex en god stund før jeg var klar for samleie. Tenk litt over på egenhånd hva du kunne tenke deg å gjøre og fortelle det til han. Det er verken skamfullt eller pinlig å synes det er deilig å bli tatt på - kos deg med din egen og hans kropp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå