Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg sitter nå, jeg tenke mange tanke gående frem og tilbake også jeg tenke det er ikke meg. nei ikke molig min ektepar andre partner er så egomystisk. med sel og hjerte og også min tanke hverdaglig jeg gi til min ektepar andre partner og hun er så egomystisk hun bare skal ta og ta og ta og hun vil ikke gi meg tilbake på noe av min hjerte min sel min tanke hver ja'''' dag. absoluttliv hardt i hjemme nå. i forholde. min tanke å bare ta i. bare å ikke snakke hun i motskap, men istede da jeg må bare ta i. jeg er sterk mann. jeg har respekkt til hun, men jeg har ikke respekkt fra hun. det er ikke jens ide. forholde skal vare jens ide. fordi hvis ikke det er jens ide, bare en partner gi og gi og gi alt han klarer, og andre parntner bare få og få og få og få alt hun klarer. nei det er ikke rettig. jeg vet ikke hva den bringer den futurumen. hvem vet det? bare spadama kan fortelle meg det! jeg tenker jeg har onge dag en, men hun vil snakke meg i motskap hvis jeg sier til hun om det med onge. jeg er sjalu hvis jeg ser to ektepar som gå med onge samtidlig. jeg har vond i min hjerte fordi jeg tenke det er meg med onge i hånd i hånd. men hun snakker med meg i motskap. hun ikke liker onge. det er hardt. kan skje jeg skal bare gå fra hun her? eller bare ta i og vennte bare? timen viser vei. men hva dere tenke?
Gjest Purple Haze Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 ??? :klø: beklager, men jeg skjønte ikke særlig mye av dette innlegget....
leirbål Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Forstår jeg deg riktig hvis jeg sier at du er en mann som er gift med en dame som ikke viser deg respekt? Men at du viser henne respekt? Og at du ønsker deg et barn, men ikke hun? Tenker du mye på andre ektepar, og hvor godt de har det sammen? Hva er respekt for deg? På hvilke områder gir du til henne? Og hva ønsker du at hun skal gi til deg? Du har lyst på et barn. Men det er jo egoistisk mot barnet å få et barn inn i et ekteskap hvor dere sliter så mye som dere tydeligvis gjør.
I Grosny Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Jeg sitter nå, jeg tenke mange tanke gående frem og tilbake også jeg tenke det er ikke meg. nei ikke molig min ektepar andre partner er så egomystisk. med sel og hjerte og også min tanke hverdaglig jeg gi til min ektepar andre partner og hun er så egomystisk hun bare skal ta og ta og ta og hun vil ikke gi meg tilbake på noe av min hjerte min sel min tanke hver ja'''' dag. absoluttliv hardt i hjemme nå. i forholde. min tanke å bare ta i. bare å ikke snakke hun i motskap, men istede da jeg må bare ta i. jeg er sterk mann. jeg har respekkt til hun, men jeg har ikke respekkt fra hun. det er ikke jens ide. forholde skal vare jens ide. fordi hvis ikke det er jens ide, bare en partner gi og gi og gi alt han klarer, og andre parntner bare få og få og få og få alt hun klarer. nei det er ikke rettig. jeg vet ikke hva den bringer den futurumen. hvem vet det? bare spadama kan fortelle meg det! jeg tenker jeg har onge dag en, men hun vil snakke meg i motskap hvis jeg sier til hun om det med onge. jeg er sjalu hvis jeg ser to ektepar som gå med onge samtidlig. jeg har vond i min hjerte fordi jeg tenke det er meg med onge i hånd i hånd. men hun snakker med meg i motskap. hun ikke liker onge. det er hardt. kan skje jeg skal bare gå fra hun her? eller bare ta i og vennte bare? timen viser vei. men hva dere tenke? Jeg tror du er innvandrer som er gift med dame født i Norge. Norske damer vil gjerne ha barn etter at de er ferdig med universitetet. Hvis dere har bodd sammen mer enn 2 år, og hun er ferdig med skoler og universitet og forsatt ikke vil ha barn med deg, så vil hun ikke ha barn med deg. Hvis dere har vært sammen i kortere tid, og eller hun ikke er ferdig på skolen , så kan du spørre om hun vil ha barn litt senere. Hvis hun sier at dere aldri skal lage barn sammen, så må du bryte med henne og finne ei kone som vil gi deg barn.
Gjest singel lesbe Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Kanskje parterapi kan være noe for dere? http://www.bufetat.no/?module=Articles;act...enFolder;ID=243
Gjest nobilian Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Hei, ville nok skilt meg fra denne kvinnen om jeg var deg. Om respekten er blitt borte i et forhold, er lite sannsynlig den kommer tilbake. Respekt må det være i et forhold. Hvis du vil ha barn, men ikke hun - da vil det være et problem for alltid. Nei, finn en annen kvinne. Viktig å si fra at man vil ha barn ganske tildlig. Ikke alle norske kvinner vil ha barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå