Gå til innhold

Lage et nettsamfunn

Anbefalte innlegg

Gjest Utålmodig
Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan finne hjelp til å lage et nettsamfunn. Helst at jeg kan kjøpe et program sånn at jeg kan lage dette selv. Det gjør ikke noe at det er mye arbeid, jeg jobber gjerne med det.

Jeg ønsker helst at jeg får det til selv, derfor er det best om det er på norsk. Det bør ikke være sånt som jeg må bygge fra skratsj. Jeg kan noe, men er ikke ekspert. Helst et oppsett/program som er sånn at jeg kan velge design, velge oppsett osv.

Det skal brukes til et firma, så det må være proffesjonelt.

Er takknemlig for alle tips! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mama-Nerd
Skrevet
Er det noen som vet hvor jeg kan finne hjelp til å lage et nettsamfunn. Helst at jeg kan kjøpe et program sånn at jeg kan lage dette selv. Det gjør ikke noe at det er mye arbeid, jeg jobber gjerne med det.

Jeg ønsker helst at jeg får det til selv, derfor er det best om det er på norsk. Det bør ikke være sånt som jeg må bygge fra skratsj. Jeg kan noe, men er ikke ekspert. Helst et oppsett/program som er sånn at jeg kan velge design, velge oppsett osv.

Det skal brukes til et firma, så det må være proffesjonelt.

Er takknemlig for alle tips! :klemmer:

Hvis du er ute etter et oppsett som er profesjonelt så anbefaler jeg adobe dreamweaver. hvis ikke må du ende opp med notepad og html

Det er mange bra tutorials på dreamweaver, men har du noen gang prøvd dette. Hvis du svarer på denne posten kan jeg se etter noe kult.

Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Gjest Utålmodig
Skrevet

Ja, jeg skal prøve den der Boonex. Den så bra ut. Kanskje ikke så komplisert som den andre.

Takk for tips begge to. :klemmer:

Skrevet
Ja, jeg skal prøve den der Boonex. Den så bra ut. Kanskje ikke så komplisert som den andre.

Takk for tips begge to. :klemmer:

Sjekk elgg.org

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...