Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 18 år
Skrevet

Opprettet konto hos PayPal på onsdag. Der var det to alternativ for å legge penger inn på den; en transaksjon fra brukskontoen (ville ta 3-4 bruksdager) eller å knytte bankkortet opp til PayPal-kontoen (ville ta 2-3 virkedager). Valgte det siste, tastet inn kortnummeret der de ville ha det og fikk beskjed om at 15 kroner ville bli trukket fra kontoen min. De skulle bli overført til PP-kontoen når den ble aktivert. Skulle se etter en firesifret kode som kom opp på kontoutskriften min etter 2-3 dager og taste denne inn hos PP, da ville kontoen der aktiveres.

Nå har det gått tre dager. Jeg har ikke mye peil på kontoer egentlig, men på kontobevegelser i nettbanken står det bare "15.04.2009 - -15 - VISA". Jeg så også på det som heter kontoutskrift, men den viste bare transaksjoner frem til 31.12.2008. Søkte på transaksjoner gjort i år, men fikk ingen treff.

Er det noen som vet noe om hvor jeg finner denne koden til PayPal i nettbanken min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Tror at hvis du venter litt så vil det komme opp hvem som har trekt de 15 kr og koden. Det står alltid bare VISA på nettbanken med en gang.

Skrevet

Det skal stå rett bak der det står VISA. Om det ikke gjør det så ville jeg ringt banken og hørt med dem. Jeg måtte selv gjøre dette og de sendte den koden til meg. For jeg så heller ikke noen kode på nettbanken sin side.

Skrevet

Takk for svar :) Koden kom fram når jeg sjekket nettbanken nå nettopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...