Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i 3 år. I løpet av den tiden har jeg alltid vært velstelt, pent antrukket og en god og morsom samtalepartner (i følge ham også!). I dag var vi på en av hans stampuber. Jeg liker meg ikke der (men har aldri sagt/vist det på noe måte) da klientellet der er slitne, brautende alkiser av ymse slag. I kroken satt 2 slitne, ustelte kvinner på min alder. Tydeligvis har han hatt noe kontakt med dem, for alle 3 skravlet i vei. Da ham bort til baren hvor jeg stod og bestilte vin og utbasunerte: "ja, de er heller min type kvinner". Jeg satte ned glasset mitt og gikk ut av døra uten ett ord.

Da antar jeg at jeg er blitt dumpet i dag til fordel for ustelte alkiser av en kvinnetype.

Jaja, så har jeg erfart det og! Ingen tårer grått over ham.

En sjelden gang i blandt ser man en person for den gjøken de virkelig er. Det så jeg i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. Det innlegget var så desorganisert, at jeg ikke kan annet enn å tro på at det var sant. Det høres vondt ut. Synd typen trengte 3 år på å finne ut at han likte mer "tøffe" jenter, eller at han ikke tente på deg. Men du vil finne en ny en. :klem:

Gjest frk.fin
Skrevet

Har du hørt om at folk i fylla, gjerne forsnakker seg, og sier helt andre ting enn hva de egentlig mener?

Kan jo hende han ordla seg feil (veldig feil!) og derfor ble det som kom ut veldig langt bak mål..

Regner med dere snakkes igjen, (dagen derpå?) Og at han vil kanskje redegjøre litt for hva som egentlig skjedde..

Kan jo hende du har drukket litt også?

sånn at du kanskje tolket situasjonen/ hans uttalelse litt feil?

Skrevet

Det kan jo ha vært humor da?

Det her er da overhodet ikke dumping.

Dette er jo å lage drama!

Skrevet

Nå har jeg såpass livserfaring at jeg vet at det er ikke uvanlig at den ene fabrikerer en krangel over bagateller med mål at partneren blir så forbannet at h*n avslutter forholdet. Det er jo hele poenget. Så slipper personen som la opp til krangelen å føle seg som drittsekk. Fordi det var DU som gikk.

Kan være at det er det som har skjedd i ditt tilfelle? I så fall skal du være glad og gå med hodet høyt hevet. Hvis du er en Uptown girl og han liker lugubre puber, vil det ikke fungert i lengden likevel :popcorn:

Skrevet

Hadde ikke vært en ide å ta en prat i edru tilstand da? Syntes jeg fornemmer ting som ligger under fra begge.

Skrevet

Uansett er det jo opp til typen å ta kontakt og prøve å gjøre det bra igjen. Han har kommet med en frekk kommentar, som absolutt må forklares eller trekkes tilbake, dersom han egentlig ikke mente det. Han høres forresten ut som en idiot, som klarer å lire av seg noe sånt. Tror du skal være glad for å være kvitt han.

Skrevet

Herregud, hva er det egentlig folk forlanger? Om han ikke har gjort eller sagt noe annet feil i løpet av disse 3 årene så synes jeg jammen ikke du har så mye å sutre over.

Sånne personer som er så hårsåre og tenker det verste om alt og ikke minst ingenting er noe av det særeste og vanskeligste jeg vet om. Jeg er livredd for å treffe slike personer - igjen..spesielt om det skulle være min partner. Ofte sier de jo ingenting heller før det er over og ut.

Skrevet

Jeg synes det var ufint at han sa det, det var ganske unødvendig, egentlig. Han kunne ha droppet det.

Synes likevel at det er litt too much, at du bare gikk. Har dere pratet sammen etter det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...