Gjest Rookie Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Jeg lurer på om det er nødvendig å ha 3 javaoppdateringer på harddisken til enhver tid. Det står sånn her: Java 6 update 4 Java 6 update 6 Java 6 update 7 Java 6 update 11 Men må jeg ha alle? Holder det med nr 11?
Gjest Mama-Nerd Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Det komme veldig ann på hvor mye plass du har. Java skal ikke ta så mye plass, men jeg har ikke ansvar over hva du gjør. Hvis du spesifiserer hvor mye plass du har hadde det vært lettere. for å sjekke dette: trykk på start menyen trykk på min datamaskin/my computer (kommer an på språk) hold over disk C:/ D:/ E:/ så skal det komme opp brukt og tilgjengelig plass eller høyre klikk på disken, trykk egenskaper så kommer det en kake. det skal stå ved den
Gjest Rookie Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Jeg så på kontrollpanel der hvor man kan fjerne programvare. Hver oppdatering er på minst 130 MB. Har ledig 8 av 70 GB på C:, og alle private ting som dokumenter, bilder og musikk er på D:.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Jeg ville slettet musikk eller brent det. Gjør det samme med bilder. Det tar så jævla mye plass. Har du brenner så gjør det. Har faktisk bare en mappe med grafikk på dataen min. Utrolig forskjell når du blir kvitt sånt. Jeg oppdaterer aldri Java.
Zzyzx Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Jeg så på kontrollpanel der hvor man kan fjerne programvare. Hver oppdatering er på minst 130 MB. Har ledig 8 av 70 GB på C:, og alle private ting som dokumenter, bilder og musikk er på D:. Java er litt nødvendig for at en god del ting på web skal fungere ordentlig så jeg ville latt den være i fred. Hvis du installerer og kjører ccleaner så vil den fjerne utrolig mye. Det er et sted å begynne. Du har ledig 8 GB av 70 GB? Det er strengt tatt ikke lite plass, med mindre du skal installere spill eller tunge programmer, for windows har ikke videre problemer med å kjøre på den plassen.
Gjest Rookie Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Java er litt nødvendig for at en god del ting på web skal fungere ordentlig så jeg ville latt den være i fred. Hvis du installerer og kjører ccleaner så vil den fjerne utrolig mye. Det er et sted å begynne. Du har ledig 8 GB av 70 GB? Det er strengt tatt ikke lite plass, med mindre du skal installere spill eller tunge programmer, for windows har ikke videre problemer med å kjøre på den plassen. Okei, da skal jeg ikke røre det. Får innstallere det programmet du foreslår, og satse på at det blir ryddig. De 8 er kun på C:, alt jeg har lastet ned og oppbevarer befinner seg på D: og der er det over 30 GB ledig. Jeg bruker ikke laptopen til spill.
Crash Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Du kan trygt ta vekk alle java-versjonene utenom den siste (11). Det kan fort bli trøbbel av at du har så mange versjoner.
Gjest Lommerusk Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå