Gjest Gjest_mej_* Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Jeg spør både menn og kvinner. Personlig synes jeg at den under sex er best, selvom jeg kan få mange selv.. Hvis jeg har sex klarer jeg 3 stk. Vaginal.. Mens jeg selv klarer 5-7 klitoris...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 5-7 på rad??!! går det ann da? Jeg får bare en klitoris-orgasme, og den får jeg av mannen min i forspillet. jeg får ikke orgasme i sexen, men da er det så godt at det føler som om jeg har orgasme hele veien, så det gjør ikke noe ;-)
Caramela Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg liker veldig godt de jeg fikser selv, men etter jeg har veiledet typen er orgasmene han gir meg på linje med de jeg gir meg selv! :D
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Den jeg får under sex. Det er følelsen av nærhet og kjærlighet som er viktigst. Når jeg er alene så er det noe som mangler.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Jeg spør både menn og kvinner. Personlig synes jeg at den under sex er best, selvom jeg kan få mange selv.. Hvis jeg har sex klarer jeg 3 stk. Vaginal.. Mens jeg selv klarer 5-7 klitoris... 7? Har du pauser da eller? For når jeg får klitoris orgasme så klarer jeg ikke engang å ta der etterpå. Det er så ømt og følsomt etter en orgasme. Er ikke helt sikker på om jeg tror deg.
Caramela Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 7? Har du pauser da eller? For når jeg får klitoris orgasme så klarer jeg ikke engang å ta der etterpå. Det er så ømt og følsomt etter en orgasme. Er ikke helt sikker på om jeg tror deg. Jeg kan også komme mange ganger etter hverandre ved klitorisstimulering, må bare la det være noen sekunders opphold etter orgasmen, så er det bare å kjøre på igjen!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #9 Skrevet 19. april 2009 Jeg spør både menn og kvinner. Personlig synes jeg at den under sex er best, selvom jeg kan få mange selv.. Hvis jeg har sex klarer jeg 3 stk. Vaginal.. Mens jeg selv klarer 5-7 klitoris... Javel, så onani er ikke en sexaktivitet lengre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå